Gå til innhold

Få tilake [skjul]-knappen


Anbefalte innlegg

Jeg ser stadig unødvendig massequoting , og eviglange lister som gjør at det ar tre år og scrolle forbi en enkelt post. Og det er jo ikke så rart, med tanke på at skjul-knappen har vært borte siden oppdateringen for en stund siden (februar elller noe, om jeg ikke husker feil). Før stod den pent oppstilt ved siden av linjen med b i og u, link, quote, osv-knappene, men den er der ikke lenger. Man ser virkelig ekstreme eksempler på dette i tråder der folk poster logger sine for å få hjelp til å fjerne virus. Her snakker vi jo om folk som ha prestert å få msn virus - med andre ord ikke de skarpeste knivene i skuffen - og å forvente at disse skal gjette seg frem til bb-kode, er helt klart for mye for langt.

 

Ser ingen grunn til at skjul-knappen ikke skal få til bake plassen sin. Den er enkel og kjekk å ha for å skjule av spesifikasjoner, sangtekster, logger, og mye annet.

 

Så fort den er på plass, vil jeg også gjerne ha innført konsekvent warn ved ekstremquoting og posting av svært lange lister. De er, i hvert fall for meg, et stort irritasjonsmoment.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...