Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble skuffa over RA3 jeg...

 

Få enheter, veldig likt gamplay, og veldig jålete grafikk. Ser ut som en horemamma med for mye sminke.

 

Er det første i serien man prøver, er det sikker bra. Men som oppfølger... njææææ... går ann, men langt unna det jeg forventer i 2008.

 

Om du vil minske sjansen for at det skjer igjen, er det bare å se etter EA-symbolet før du kjøper/laster ned spill.

 

Fordelen er jo selvfølgelig at når de lager et bra spill, så fornyes populariteten til spillene litt gjennom de årlige "oppfølgerne". Ulempene? Mange flere, som elendig spillsupport, patching, pris, osv.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Ble skuffa over RA3 jeg...

 

Få enheter, veldig likt gamplay, og veldig jålete grafikk. Ser ut som en horemamma med for mye sminke.

 

Er det første i serien man prøver, er det sikker bra. Men som oppfølger... njææææ... går ann, men langt unna det jeg forventer i 2008.

 

Om du vil minske sjansen for at det skjer igjen, er det bare å se etter EA-symbolet før du kjøper/laster ned spill.

 

Fordelen er jo selvfølgelig at når de lager et bra spill, så fornyes populariteten til spillene litt gjennom de årlige "oppfølgerne". Ulempene? Mange flere, som elendig spillsupport, patching, pris, osv.

 

grafikken blir du vant til, jeg liker den faktisk godt nå...gampeplayet skal være klassisk ra rts-med flere muligheter. Synes det er nok units, hva er det som mangler mener du?

Lenke til kommentar
Iron Curtain når man spiller med Sovjet... Hva er det godt for? Vet ikke om jeg skal bruke det på meg selv eller fienden :p

 

Ser byggninger blir røde liksom men vet ikke hva det er og hvor lenge det varer.

Bruk det på dine egne tankser, da blir de uovervinnelige i en kort periode (rundt 20sek ellerno?). De kan skyte men tar ingen skade! Funker på bygninger og alt annet og.

Lenke til kommentar
Kan jo være at en eller annen kis har vært heldig med en key-generator og stjålet keyen din? Eneste du kan gjøre er vel å kontakte EA support.

 

Skal kontakte de nå. Håper det funker, vis ikke det funker vil jeg prøve og bytte det.

 

var jeg deg ville jeg turet rett ned på butikken og forlanget et nytt spill. Siden kan butikken ta saken opp med EA. Det er mye mer stress om det er du som skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Kult spill, eneste jeg har problemer med er multiplayer.

Hvorfor er det 50 forskjellige lobbyer? Noe som gjør det vanskelig å finne spill. Ha en lobby!

Mye connection problems som host "connection problem 2-3 4-7 3-2" osv

Max 6 players... wtf?

Ready knappen når du har joina et game, må trykke ready for den minste endring. Skal bare være nødvendig å trykke ready 1 gang.

Hatt diverse problemer med å koble til ea, men virker som det er fikset nå.

Fortjener ikke 6'er da det er langt fra perfekt.

Den mest perfekte multiplayerlobbyen jeg har sett til nå er world in conflict og men of war.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er rimelig vanskelig å få bytta et åpnet PC spill, men såklart om han får bytta så hadde vel det vært det enkleste, men jeg tviler butikken er så villig til å ta inn et åpnet pc spill uansett årsak.

Jeg fikk bytta et spill som kræsja midt installasjonen, mest sannsynlig på grunn av en mikroskopisk ripe i DVDen, uten så mye om og men. :)

 

Edit: På Elkjøp btw

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Jeg tror det er rimelig vanskelig å få bytta et åpnet PC spill, men såklart om han får bytta så hadde vel det vært det enkleste, men jeg tviler butikken er så villig til å ta inn et åpnet pc spill uansett årsak.

Jeg fikk bytta et spill som kræsja midt installasjonen, mest sannsynlig på grunn av en mikroskopisk ripe i DVDen, uten så mye om og men. :)

 

Edit: På Elkjøp btw

 

Ja, det varierer nok litt fra sted til sted også, men greia med åpna PC spill er at en allerede kan å skrevet ned kode og kopiert spillet, noe som ikke er så lett med konsoll spill f.eks, eller er slik jeg tenkte værtfall. Har ikke prøvd å levere inn et PC spill på år og dag, så dette er bare hva jeg tror.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er rimelig vanskelig å få bytta et åpnet PC spill, men såklart om han får bytta så hadde vel det vært det enkleste, men jeg tviler butikken er så villig til å ta inn et åpnet pc spill uansett årsak.

Jeg fikk bytta et spill som kræsja midt installasjonen, mest sannsynlig på grunn av en mikroskopisk ripe i DVDen, uten så mye om og men. :)

 

Edit: På Elkjøp btw

 

Ja, det varierer nok litt fra sted til sted også, men greia med åpna PC spill er at en allerede kan å skrevet ned kode og kopiert spillet, noe som ikke er så lett med konsoll spill f.eks, eller er slik jeg tenkte værtfall. Har ikke prøvd å levere inn et PC spill på år og dag, så dette er bare hva jeg tror.

om du ikke kan bytte det etter at du har funnet ut at det er noe gale, når kan man da bytte det?

Jeg kjøpte warcraft 3 med en invalid cd-key, og da jeg gikk ned på butikken testet de den selv, og ga meg en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...