Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde moderatorer burde gå fremfor med ett godt eksempel og ikke snakke høyt om piratkopiering? :roll:

Det er såvidt jeg vet, ingen lovlige måter å cracke/laste ned ett spill på, men for all del, jeg skjønner deg veldig godt. Er fristet til å gjøre det samme selv om jeg ønsker å bruke en orginal cd/dvd i pc'en min. EA sørger for at jeg ikke kommer til å gjøre det =/ På en annen måte har de sikkert for mye penger og makt når de kan gjøre som de vil og slikt vil ikke jeg støtte.

 

Har du først kjøpt og betalt for spillet kan er det ikke ulovlig å laste ned spillet overhodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

fikk min CE på jobb her nå, synes boksen var veldig fin. den innhold en god del også. men er det noen som har funnet den beta nøkkelen og hvilket spill den er til?

Lenke til kommentar
Hvordan er online delen? I alle forrige spillene har det sugd.

Mye mye mye bedre enn CnC3 og KW i hvert fall. Spillte mp-betaen og det var drit gøy! Så lenge du snakker om skikkelig multiplayer, og ikke "NO RUSH 20 MIN"-games så tror jeg du vil like RA3.

 

Økonomien fungerer mye bedre. Den er mer som den er i Generals, og ikke evig spam-økonomi som du har i RA2/CnC3.

 

Jeg tenker det vil bli et veldig høyt nivå på den offisielle ladderen. Gamereplays.org-communitiet er hvert fall ganske klare. Det kommer sansynligvis en cw.cc liga og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

metal cover, war hammer bonus sak , 2 ekstra dvd'er med div matriale på, blandt annet musikk, 5 ekslusive multiplayer/skirmish maps, beta nøkkel til et C&C spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det noen som har fått de kodene som følger med til spillet til å virke? får beskjed om å gå inn på www.redalert3.com/premier taste inn koden. problemet er at jeg bare kommer inn på hjemsiden av ra3 :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...