Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Fler som sliter med å ikke klare "Von Eseling Airbase" missionet(det på Island) ? I det jeg klarer det krasjer spillet og sender meg ut til desktop og spillet lukkes. JÆVLIG irriterende. Kommer jo ikke videre? Noen som har opplevd dette eller har noen tips?

Endret av Svettiah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bare prøvd RA3 hos ein kamerat, men blei egentlig litt skuffa.

Syns det blei så tegneserie aktig. Mulig eg har hatt litt store forventninger...

Får vel ta eit besøk i dag igjen og prøve litt til. Orker ikkje å kjøpe om eg føler det er litt middelmådig.

 

Tenkte som deg først jeg og, men jeg tok skjansen og det går hardt ut over nattesøvnen ;)

Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom hele tråden her,siden jeg er lat.. Men har da problemer med en å få lasta ned en patch, slik at jeg kan spille online.

 

Når jeg kommer inn på spillet, får jeg pop up "trykk ok hvis du vil laste ned patch slik at du kan spille online" ..

 

Jeg trykker "ok", og blir videreført til noe annet.. Men får bare "unable to connect" og får ikke lasta ned noe patch. Lasta ned den EA download manager også, men er ikke noe Red alert 3 patch der.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Har akkurat det samme problemet med Von Eseling Airbase oppdraget, kommer ikke så langt i Allies heller før det samme skjer der, har ikke prøvd Rising sun campaign ennå. Satser på det kommer en patch ganske fort, litt dårlig å gi ut et spill som feiler så fort.

Endret av NokiaN80
Lenke til kommentar
Har akkurat det samme problemet med Von Eseling Airbase oppdraget, kommer ikke så langt i Allies heller før det samme skjer der, har ikke prøvd Rising sun campaign ennå. Satser på det kommer en patch ganske fort, litt dårlig å gi ut et spill som feiler så fort.

http://www.ea.com/redalert/news-detail.jsp?id=100

 

Ja, men det står det bare at det skal fikse "corrected aggressive patch checks that could result in main menu sluggishnes"

Lenke til kommentar

Her er hva du skal gjøre hvis du har kjøpt Premier Edition og vil registrere deg for fremtidig beta: :wee:

 

To download your Command & Conquer Red Alert 3 Premier Edition maps, visit http://www.ea.com/redalert/premier/ and click on the Download Premier Edition Maps link. Then enter your 16-digit passcode in the boxes and click on the Enter Code link.

In addition to receiving bonus maps, you'll be able to reserve a spot in the beta program for future Command & Conquer games at this site.

 

Edit, du må være innlogget på ea games sine sider først :blush:

Endret av Bestof81
Lenke til kommentar

Noen andre som finner spillet til og være seint

Eller som savner mer units? jeg sitter og føler at det kunne vært mer og velge mellom

 

Installerte det på torsdags kvelden fikk det tidlig, fikk unna noge MP og single player på fredagen

Og har siden det ikke rørt det så mye

Jeg liker filmene er jo konge med dem, men jeg klarer ikke og spille uten og kjede meg

Spillet føles ut som det e treigt først trodde jeg at det var min PC, men det skal vist være sån som jeg ser det

Og ellers så er jeg ikke ein fan av naval war så jeg tror ikke jeg blir noge glad i det her spillet

Jeg for ikke følelsen av spillet, vanskelig og forklare men jeg klarer ikke og like spillet

 

jaja Fallout 3 holder meg og C&C Generals holder meg og til enten SC2 eller DOW2 kommer hehe

Lenke til kommentar
Noen andre som finner spillet til og være seint

Eller som savner mer units? jeg sitter og føler at det kunne vært mer og velge mellom

 

Installerte det på torsdags kvelden fikk det tidlig, fikk unna noge MP og single player på fredagen

Og har siden det ikke rørt det så mye

Jeg liker filmene er jo konge med dem, men jeg klarer ikke og spille uten og kjede meg

Spillet føles ut som det e treigt først trodde jeg at det var min PC, men det skal vist være sån som jeg ser det

Og ellers så er jeg ikke ein fan av naval war så jeg tror ikke jeg blir noge glad i det her spillet

Jeg for ikke følelsen av spillet, vanskelig og forklare men jeg klarer ikke og like spillet

 

jaja Fallout 3 holder meg og C&C Generals holder meg og til enten SC2 eller DOW2 kommer hehe

Tror spillet føles raskere når du begynner å få bedre taktikker. Var akkurat slik hos meg på Company of Heroes i hvert fall. I starten føltes det ut som om det tok en evighet å fåd til en panther tanks f eks, men etter hvert så synes jeg det går veldig fort siden det bestandig er mye å gjøre :) .

 

Gleder meg til dette er lastet ferdig, ja jeg laster det pga Securom :thumbdown: .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Syns det er litt lite å bygge selv:S nå har kanskje ikke jeg prøvd alt men.

 

det er noe jeg savner med unitsa..

 

men kan ikke klage.

jeg, kameraten min og broren min storkosa oss med team-networking igår!:D

--

 

er det noen andre enn meg som syns spillet var vanskelig?:S vi 3 slet faktisk med å ta 2 easy og en medium *føle seg ræva!*

klarte det til slutt men:P

Endret av probin
Lenke til kommentar
Har bare prøvd RA3 hos ein kamerat, men blei egentlig litt skuffa.

Syns det blei så tegneserie aktig. Mulig eg har hatt litt store forventninger...

Får vel ta eit besøk i dag igjen og prøve litt til. Orker ikkje å kjøpe om eg føler det er litt middelmådig.

hadde samme inntrykket, men du må bare komme litt inn i det. Dette er skikkelig bra rts-gameplay! Når vekkeklokka ringte i dag tidlig sa dama: "skal jeg sette på snooze?" "send inn en engineer" hadde jeg svart LOOL husker det ikke engang, ahr drømt ra3 i 3 dager nå.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Har bare prøvd RA3 hos ein kamerat, men blei egentlig litt skuffa.

Syns det blei så tegneserie aktig. Mulig eg har hatt litt store forventninger...

Får vel ta eit besøk i dag igjen og prøve litt til. Orker ikkje å kjøpe om eg føler det er litt middelmådig.

hadde samme inntrykket, men du må bare komme litt inn i det. Dette er skikkelig bra rts-gameplay! Når ringeklokka ringte i dag tidlig sa dama: "skal jeg sette på snooze?" "send inn en engineer hadde jeg svart LOOL" husker det ikke engang, ahr drømt ra3 i 3 dager nå.

 

haha:P.. dama di er heldig <3 :p

Lenke til kommentar
Har akkurat det samme problemet med Von Eseling Airbase oppdraget, kommer ikke så langt i Allies heller før det samme skjer der, har ikke prøvd Rising sun campaign ennå. Satser på det kommer en patch ganske fort, litt dårlig å gi ut et spill som feiler så fort.

 

Bruker de som har dette problemet piratversjon/crack? I så fall finnes det en forklaring her:

http://forums.commandandconquer.com/jforum...ts/list/43.page

 

Se spesielt avsnitt nummer 3. Det ser ut til å stemme med hvor i spillet dere har fått problemer.

Endret av NikZer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...