Gå til innhold

Intervju: World of Warcraft: (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del blir det wow å ikke noe annet. Har vært til og fra med Wow siden det kom ut og

det skal nok mye til før jeg kan finne meg vel i et nytt spill. Det er en stor omvending og komme inn i nye spill og jeg vender som oftest alltid tilbake. Det er som mange sier, mer enn grafikk som gjelder. Det er hele stemningen i spillet som gir en god følelse.

Så lenge wow holder seg opp vil det være det det går i hos meg.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er at du må betale for tilleggspakkene. Mange andre MMO's tar ikke betalt for dem.

 

De burde greie å holde seg til enten å ta betalt pr måned eller pr tilleggspakke.

250 kr er da ikke spesielt mye...

 

Det er ikke beløpet jeg klager på. Det er det at de tar betalt for noe som burde kommet som en gratis update for alle. Dette er noe de gjør for å holde på spillerne, ergo burde det vært gratis. Alle andre MMO's gir slike store updates gratis til spillerne så hvorfor skal Blizzard som tjener gris fra før ta penger for det?

 

Du betaler en månedspris for at de skal oppdatere og vedlikeholde varen. De gjør jobben, men når de er ferdig må du betale enda en sum for å få varen...

Lenke til kommentar

WoW kommer til å vare i mange, mange år til, og prisen på tilleggspakker (som er forespeilet ca. 1 i året til 3-400 spenn?) kommer til å påvirke dette i veldig liten grad. Teit sagt: har du ikke råd til det, er det ingen som gidder utvikle spill til deg :!:

 

Sidenote : Jeg tror aldri noe annet MMO kommer til å runde 3 millioner samtidige brukere. Noensinne. Uansett. Og dette har med mye annet å gjøre enn grafikk, bugs og klassebalanse. Toget har gått og skipet har seilt for å bli det éne store MMO'et, og det ble World of Warcraft.

 

WoW har ingen problemer med å holde på spillere.

Lenke til kommentar

Purplehaze; Jeg regner med at du mener MMO med månedsavgift. Finnes allerede mange MMO's som tjener på mikrotransaksjoner med like mange brukere som WoW.

 

Til enkelte som sier "andre tar ikke betalt for utvidelsepakker". Tror dere tenker på innholdsoppdateringer (som feks Sun Well, Black temple osv) som også er gratis for wow.

 

Lord of the rings skal ta betalt, City of villains kosta penger (jo, jeg kaller det en utvidelsepakke), Age of Conan planlegger en utvidelsegspakke mot betaling, Anarchy Online's utvidelsepakker kosta penger osv.

Endret av Book
Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er at du må betale for tilleggspakkene. Mange andre MMO's tar ikke betalt for dem.

 

De burde greie å holde seg til enten å ta betalt pr måned eller pr tilleggspakke.

250 kr er da ikke spesielt mye...

 

Det er ikke beløpet jeg klager på. Det er det at de tar betalt for noe som burde kommet som en gratis update for alle. Dette er noe de gjør for å holde på spillerne, ergo burde det vært gratis. Alle andre MMO's gir slike store updates gratis til spillerne så hvorfor skal Blizzard som tjener gris fra før ta penger for det?

 

Du betaler en månedspris for at de skal oppdatere og vedlikeholde varen. De gjør jobben, men når de er ferdig må du betale enda en sum for å få varen...

 

Nå er ikke Wotlk en mini oppdatering heller da. Hvis du ikke har lyst til å betale et par hundringser for en så stor oppdatering har du vel egentlig ikke noe i spillet å gjøre. The sims oppdateringene derimot(alle disse "the sims dyreliv") er jo bare tullball.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...