Mats1988 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nå kan man også ikke bare bruke guildtabarden sin ingame, men også i det virkelig liv. Lurer på om det slår an? Muligens for større Arena teams/Guilds til bruk på LAN eller noe sånt. Hva tror dere, blir det en guildtabard i posten? Ikke for min del iallefall. Real-life Guildtabard
Reached Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 haha sinnsykt fett vurderer nesten å kjøpe en for å ha på lan og andre spill-relaterte begivenheter xD
Bjonski Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ble litt skuffet da jeg trykte meg inn og så at det bare var slike merker på genseren.. Skulle jo laget den fysiske tabarden...
The Very End Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Noe av det teiteste jeg har sett. Som nevnt over, hadde vært o.k om det var skikkelige greier, men er jo bare noe tallentløst klistre-på-t-skjorta greier. Dessuten kan man ikke gå med dem blandt vanlige folk, hvertfall ikke om man har respekt for en sjøl.
decophly Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Man kan ikke gå med t-skjorte, men et forkle/kappe er greit å gå med?
Stifi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hadde blitt utrolig flau, om jeg skulle ha gått rundt i en sånn genser på skolen. Endret 24. oktober 2008 av Stifi
Bruktbilen Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Æsj, så for meg ordentlige tabards, og ikke bare klistemerker på en t-skjorte.
decophly Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg går med World of Warcraft. Og gikk med Alliance t-skjorte, men er horde nå + den var ikke helt svart - mer blå. Ikke flaut, men har god selvironi pluss wow-spillere i parallelen.
Stifi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Blir igrunn litt for mye. Når du begynner å gå i sånt. Greit at du spiller det, men trenger ikke å uttype det til de visse grenser.
decophly Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Gikk i Green Day t-skjorte også her en dag. Hat meg.
DisplayName123 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ikke noe jeg ville gått med offentlig, men folk er forskjellige. Ville ikke gått med Green Day t-skjorte offentlig heller forøvrig. Det har kanskje mer sammenheng med at jeg ville blitt flau over å bli assosiert med slik drittmusikk. Musikk-relaterte klær har jeg ellers generelt ingen problemer med å vise meg i.
The Very End Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nå kan man ikke sammenligne wow med band da. Herregud da, haha, å gå med metallica eller Iron maiden skjorte er faenkje det samme som å gå med "horde", "alliance", eller "World of Warcraft" tskjort, seriøst haha
Matsemann Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hvorfor ikke? De fleste som går med band-klær gjør det for å få oppmerksomhet og bli gjenkjent av andre som liker samme band. Det samme kan nok gjelde wow.
PSV Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Nå kan man ikke sammenligne wow med band da.Herregud da, haha, å gå med metallica eller Iron maiden skjorte er faenkje det samme som å gå med "horde", "alliance", eller "World of Warcraft" tskjort, seriøst haha Den eneste grunnen til at du kan mene noe sånt er vel fordi Metallica/Iron Maiden er mye mer akseptert (føler jeg da) enn til eksempel World of Warcraft. (pga. media) Bortsett fra det så føler jeg de to er ganske sammenlignbare.
decophly Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nå kan man ikke sammenligne wow med band da.Herregud da, haha, å gå med metallica eller Iron maiden skjorte er faenkje det samme som å gå med "horde", "alliance", eller "World of Warcraft" tskjort, seriøst haha Den eneste grunnen til at du kan mene noe sånt er vel fordi Metallica/Iron Maiden er mye mer akseptert (føler jeg da) enn til eksempel World of Warcraft. (pga. media) Bortsett fra det så føler jeg de to er ganske sammenlignbare. Enig. Det er akkurat det samme som at gaming ikke er akseptert som en jobb. Noe som det er, siden man bruker like lang tid som en vanlig jobb og hvem klager på en 110 000 ,- bonus etter et stevne? Alle; du bør finne en jobb du liker å holde på med = gaming. PS; Var forresten av broderen jeg fikk t-skjortene etter han vant Blizzcon, så ikke tro jeg er lowlifer som faktisk kjøper disse greiene. Men syns ikke det er flaut å gå med de, viss du har litt selvironi. Endret 25. oktober 2008 av decophly
Stifi Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Gikk i Green Day t-skjorte også her en dag. Hat meg. 1 h8 u s0 b4d|y.
anonymouse Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Som gag-sak: Morsomt. Som faktisk plagg: Jævlig pinlig.
MrLee Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 generisk WoW eller Horde/alliance T-shirts = ok Spesifisering av spill/guild/server/character...litt weird...
World Of Warcraft Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hadde vært litt tøft å se en gjeng med folk valse rundt i guild tabbards i by'n ^^ :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå