Gå til innhold

Få din guildtabard på ordentlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan man også ikke bare bruke guildtabarden sin ingame, men også i det virkelig liv. Lurer på om det slår an? Muligens for større Arena teams/Guilds til bruk på LAN eller noe sånt. Hva tror dere, blir det en guildtabard i posten? Ikke for min del iallefall.

Real-life Guildtabard

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det teiteste jeg har sett.

Som nevnt over, hadde vært o.k om det var skikkelige greier, men er jo bare noe tallentløst klistre-på-t-skjorta greier. Dessuten kan man ikke gå med dem blandt vanlige folk, hvertfall ikke om man har respekt for en sjøl.

Skrevet

Ikke noe jeg ville gått med offentlig, men folk er forskjellige.

Ville ikke gått med Green Day t-skjorte offentlig heller forøvrig. Det har kanskje mer sammenheng med at jeg ville blitt flau over å bli assosiert med slik drittmusikk. Musikk-relaterte klær har jeg ellers generelt ingen problemer med å vise meg i.

Skrevet

Nå kan man ikke sammenligne wow med band da.

Herregud da, haha, å gå med metallica eller Iron maiden skjorte er faenkje det samme som å gå med "horde", "alliance", eller "World of Warcraft" tskjort, seriøst haha :p

Skrevet

Herregud da, haha, å gå med metallica eller Iron maiden skjorte er faenkje det samme som å gå med "horde", "alliance", eller "World of Warcraft" tskjort, seriøst haha :p

Den eneste grunnen til at du kan mene noe sånt er vel fordi Metallica/Iron Maiden er mye mer akseptert (føler jeg da) enn til eksempel World of Warcraft. (pga. media)

Bortsett fra det så føler jeg de to er ganske sammenlignbare.

Skrevet (endret)

Den eneste grunnen til at du kan mene noe sånt er vel fordi Metallica/Iron Maiden er mye mer akseptert (føler jeg da) enn til eksempel World of Warcraft. (pga. media)

Bortsett fra det så føler jeg de to er ganske sammenlignbare.

Enig. Det er akkurat det samme som at gaming ikke er akseptert som en jobb. Noe som det er, siden man bruker like lang tid som en vanlig jobb og hvem klager på en 110 000 ,- bonus etter et stevne?

Alle; du bør finne en jobb du liker å holde på med = gaming.

PS; Var forresten av broderen jeg fikk t-skjortene etter han vant Blizzcon, så ikke tro jeg er lowlifer som faktisk kjøper disse greiene. Men syns ikke det er flaut å gå med de, viss du har litt selvironi.

Endret av decophly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...