Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okai, sånt derre liveshow alla fotballextra som går under tippeligaen? Det er jo bare klovneriopplegg alle veier ja. Foretrekker å se selve fotballkampen jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FotballExtra-sendingene på TV2 Sport er latterlige. Så litt av den under forrige EL-sending, virker som at de bare sitter der for å småprate om løst og fast. Fikk vite mer om barneskoleflørten til Freddy enn jeg fikk om kampene som pågikk.

Skrevet

Som united-supporter vil jeg gjerne se den, men for spenningen sin del ville jeg nok heller valgt shaktar vs juve. Jeg vil se på det som en mye større bombe at juve eventuelt ryker enn viss benfica/celtic ryker.

Skrevet

Har vel nevnt det før, men Viasat velget bevist den dårligste kampen (les, den kampen med færrest seere) som hovedkamp. På den måten får de flere som kjøper betalingskanalene.

Skrevet

Som united-supporter vil jeg gjerne se den, men for spenningen sin del ville jeg nok heller valgt shaktar vs juve. Jeg vil se på det som en mye større bombe at juve eventuelt ryker enn viss benfica/celtic ryker.

Viasat har sagt at de ikke viser de mest etterspurte kampene på gratiskanalen, derfor viser de ikke United.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hvilken kamp går på Viasat 4 i dag?

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Ja, etter å ha lest i tråden her lurer eg også på det samme!

Slapp av du a :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...