Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ikke Zlatan får det, vet ikke hvorfor men syns ikke han fortjener noe sånt. Er vel bare meg som har noe imot han. Han har herlig teknikk da og som du sier, avgjør ofte.

 

Og ja, hadde vært utrolig deilig å se Xavi få det. Vært syk for landet sitt og klubben sin. Han er også herlig som person, føler jeg. Tenk Xavi i United. MMMMMM.

Har alt imot mannen jeg å (ikke overaskende). Ikke bare pga den personen han er og egoismen sin, men også fordi han ikke er så god som enkelte skal ha det til.

Han skåret 16 mål (meg bekjent), og halvparten av de måla der var på straffe, mener faktsik han fikk 10 straffer til sammen - DET er ikke så imponerende.

 

Hvorfor han er Uerstattelig for Inter er fordi en av de 8 måla ALLTID kommer i de kampene inter sliter, og vinner 1-0.

Lenke til kommentar
Haha. Er du flink du? :)

Tja, syns jeg er helt grei teknisk, men har ikke spilt organisert fotball på 3 år nå. Brakk armen da jeg var 15 og var ute i 2 mnd. Ble veldig lat og bestemte meg å slutte, noe jeg angrer noe jævlig på. Nå er kondisen min helt fucked up. Har ikke møtt noen med dårligere kondis enn meg. Har planer om å trene den opp nå, har også sluttet å røyke. :)

 

Pleide å spille back før, men hadde dårlig fotballforståelse siden jeg så å si aldri så på fotball. Hvis jeg klarer å trene opp kondisen skal jeg kanskje begynne med futsal, det virker gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...