Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredheim med tjernås som ekspertkommentator, Øyvind w. Johanessen og Alsaker er the shitt. Stokke og Davidsen på tv3 er desidert værst, tett etterfulgt av Arne Scheie ("ja, faren til han spilleren der var meeeget god i vm i 1954, da gjorde han hele to mål") og Kjell Kristian Rike (død riktignok)

Haha, det du sier om Arne Scheie er sant. :D

Han er så irriterende da han sier sånt tull gjennom hopp-sesongen (og fotball også da). Hvem bryr seg egentlig om hva oldefaren til han utøveren gjorde for 80 år siden. :hmm:

Lenke til kommentar
Da får du vell ikke opp post count, lille gutt? :)

Heldigvis er jeg ikke en rævsleiker ;)

 

Ser liksom ikke helt grunnen til å skrive et 2 dager langt innlegg hvor du analyserer kampen, situasjon for situasjon. Man diskuterer under selve kampen (Og ikke på Hw da gitt) ;)

Da diskuterer vel du kamper dag inn og dag ut du. :) Jeg tror neppe jeg har sett ett innlegg over 2 setninger fra deg.

 

 

Rike VAR skiskyting.. Det beste med at de norske vant, var jo fordi Rike gikk amok!

Lenke til kommentar
Gamebatov? Kjell Kristian Rike - dårlig kommentator??

 

Tidenes beste ever..

Husker jeg så Leeds - Liverpool på NRK for noen år siden. Herregud for et møl av en kommentator. Genial (nostalgisk) når det gjelder vintersport som skiskytting osv, der han kan saker og ting, men ikke til fotball. "leeds er best, men Liverpool scorer mest" var det eneste fornuftige han sa den kvelden. Nicky Barmby putta husker jeg :)

 

De resterende kommentatorene (Traaen elns, han med den store panna - ailien look) som kommenterer spess damefotball er i hvertfall fæle. Under VM for kjærringer så han at Marta på Brasil var like god teknisk som Ronaldinho :D :D

 

Edit: Dag solheim er kjekk han ja. Men han er ikke kommentator, han er programlederen :)

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Gamebatov? Kjell Kristian Rike - dårlig kommentator??

 

Tidenes beste ever..

Husker jeg så Leeds - Liverpool på NRK for noen år siden. Herregud for et møl av en kommentator. Genial (nostalgisk) når det gjelder vintersport som skiskytting osv, der han kan saker og ting, men ikke til fotball. "leeds er best, men Liverpool scorer mest" var det eneste fornuftige han sa den kvelden. Nicky Barmby putta husker jeg :)

 

De resterende kommentatorene (Traaen elns, han med den store panna - ailien look) som kommenterer spess damefotball er i hvertfall fæle. Under VM for kjærringer så han at Marta på Brasil var like god teknisk som Ronaldinho :D :D

Jeg har aldri hørt Rike kommentere fotball :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gamebatov? Kjell Kristian Rike - dårlig kommentator??

 

Tidenes beste ever..

Husker jeg så Leeds - Liverpool på NRK for noen år siden. Herregud for et møl av en kommentator. Genial (nostalgisk) når det gjelder vintersport som skiskytting osv, der han kan saker og ting, men ikke til fotball. "leeds er best, men Liverpool scorer mest" var det eneste fornuftige han sa den kvelden. Nicky Barmby putta husker jeg :)

 

De resterende kommentatorene (Traaen elns, han med den store panna - ailien look) som kommenterer spess damefotball er i hvertfall fæle. Under VM for kjærringer så han at Marta på Brasil var like god teknisk som Ronaldinho :D :D

Jeg har aldri hørt Rike kommentere fotball :dontgetit:

Han har kommentert en del sykling, men har ikke hørt han så mye på fotballbanen. Men husker han kommenterte en fotballkamp med Arne Scheie. Husker ikke når/hvor.

Lenke til kommentar
De resterende kommentatorene (Traaen elns, han med den store panna - ailien look) som kommenterer spess damefotball er i hvertfall fæle. Under VM for kjærringer så han at Marta på Brasil var like god teknisk som Ronaldinho :D :D

Haha, det minner meg om da Thor Eggen presterte å sammenligne Alexandre Song med Ronaldinho i en ligacupkamp det året vi kom til finalen. "Song har det samme steget som Ronaldinho!" :D

Lenke til kommentar
De resterende kommentatorene (Traaen elns, han med den store panna - ailien look) som kommenterer spess damefotball er i hvertfall fæle. Under VM for kjærringer så han at Marta på Brasil var like god teknisk som Ronaldinho :D :D

Å fy faen, Olav Traaen gnåler som bare det. Han og Karl Petter Løken må være det mest tragiske paret som er hivd inn i en kommentatorboks noen sinne. Olav Traaens jamring, komponert av Kalle Løkens totalt monotone stemme, det var mer enn nok til å ødelegge fotballen i OL for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...