Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller.

Omg, man skal klikke det er det som er fett.

Kjipt med en Strait A4-Type, med en halv lumpen dialekt osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller.
Ikke holder han ut like lenge som de spanske kommentatoren heller.
Lenke til kommentar
Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller.
Ikke holder han ut like lenge som de spanske kommentatoren heller.

Fuck Spanjola'a, Italiano som gjelder ;)

Lenke til kommentar
Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller.

Omg, man skal klikke det er det som er fett.

Kjipt med en Strait A4-Type, med en halv lumpen dialekt osv.

Gode kommentatorer skal ha peiling på fotball, og det har unektelig Nils Johan Semb. Jeg har ingen trang til å høre kommentatorer hyle en 30 sekunders lang tone hver gang det scores mål.

Lenke til kommentar
Hva med Thor Eggen? Hver gang et lag scorer så sier han:

"Og det er mååååååååååååål til *ettellerannetlag*"

 

Synes han er litt rar, men samtidig kul. Kommer med kule kommentarer i løpet av kampen. :p

Tja, han er aboslutt en grei kommentator, men å skrik måå-ål er kjedelig, må være litt sleng i språket, altså: "Mål-j".

vanskelig å forklare :p

Lenke til kommentar
Gode kommentatorer skal ha peiling på fotball, og det har unektelig Nils Johan Semb. Jeg har ingen trang til å høre kommentatorer hyle en 30 sekunders lang tone hver gang det scores mål.

Frode Olsen har da greie på Spansk fotball, eller "Fodball" han.

 

 

En god kommentator for meg er en person som får opp temperaturen litt når han kommenterer ;)

Lenke til kommentar
Bryr meg sjeldent noe særlig om kommentatorene jeg, men irritere meg over Semb og Stokke i CL kamper. Derimot de på Canal+ syntes jeg er ganske gode :)

Semb kommer på TV2, og kommenterer som regel norsk fotball. Ikke CL.

Faen å :p Sikker på det var han jeg, men tenker ikke noe særlig over det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ser ikke noe problem med Nils Johan Semb. Frode Olsen derimot. Gååååååååååååååååååååååååååååååååååååål gålgålgålgålgååååååååååååållllll. Det er ikke det jeg forbinder med god kommentering. Det er jo ikke originalt heller.
Ikke holder han ut like lenge som de spanske kommentatoren heller.

Fuck Spanjola'a, Italiano som gjelder ;)

Vet ikke helt jeg, når det kommer til kampene i den spanske ligaen så er det ingen som er mer fartsfylt.
Lenke til kommentar
Kommenterer han på engelsk eller italiensk?

Hehe, utifra navnet så kommenterer han selvsagt Italiensk :)

 

Denne tråden kommer nok bare til å bli en uendelig kilde til unyttig prating. Hvorfor ikke bare sette en "fotball-tråd" i offtopic forumet? Hvor vi som er supportere kan henge, og tc og Giallo får kose seg? ^^

Neh du får holde deg til rumpisen din, Hewitt du ;)

Lenke til kommentar
Bryr meg sjeldent noe særlig om kommentatorene jeg, men irritere meg over Semb og Stokke i CL kamper. Derimot de på Canal+ syntes jeg er ganske gode :)

Semb kommer på TV2, og kommenterer som regel norsk fotball. Ikke CL.

Faen å :p Sikker på det var han jeg, men tenker ikke noe særlig over det...

Du mener sikkert Knut Thorbjørn Eggen.

Lenke til kommentar

Fredheim med tjernås som ekspertkommentator, Øyvind w. Johanessen og Alsaker er the shitt. Stokke og Davidsen på tv3 er desidert værst, tett etterfulgt av Arne Scheie ("ja, faren til han spilleren der var meeeget god i vm i 1954, da gjorde han hele to mål") og Kjell Kristian Rike (død riktignok)

 

Edit: Bilde av points (ikke stråelende kvalitet, tatt med mobilen) kommer litt senere i kveld kids. Fyren er for deilig til at de yngste her kan se og runke til, han er tross alt et uoppnålig skjønnhetsideal. Vil jo ikke at barn som giallorissoi skal få spiseforstyrrelser i streben etter the perfect look liksom...

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Da får du vell ikke opp post count, lille gutt? :)

 

Men litt ON topic!

 

Hva sier dere til å ha en tabellkonkurranse når 19 runder er spilt? Så kunne vi sammenligne med den vi tippet før sesongen, og se :) Morsomt!

 

Tipper Tottenham har blitt tippet "LITT" ned.

Jepp, og Hull hadde nok vært litt lengre opp enn mange hadde trodd.

 

Positive lag: Hull

Negative lag: Tottenham, Newcastle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...