Gå til innhold

Anmeldelse: Dead Space (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Andre som fekk kraftige Event Horizon-vibber (film) av traileren? I allefall delar av den.

 

Ja, har Event Horizon i tankene hver gang jeg leser om dette spillet.

 

Veldig bra trailer. Var tidligere i tvil om jeg i det hele tatt skulle gidde å prøve dette spillet. Jeg er ikke mye i tvil lengre for å si det sånn.. Må prøves, eventuelt kjøpes.

 

Forresten, hvilket våpen er det som brukes på hvert eneste screenshot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig å få en oversettelse på Bokmål?

Dette er faktisk en feature som hadde vært fint å hatt, at når artikelforfatter skriver på Nynorsk at man også sørger for at det er mulig å lese den på bokmål, tabs?

En slik tjeneste har vi dessverre ikke kapasitet til å tilby.

Lenke til kommentar
Har endelig kjøpt spillet, det er veldig lovende. Men jeg har kommet til ett punkt i spillet hvor man skal bruke ett verktøy eller noe sånt som heter "stasis" for å komme gjennom ei dør som beveger seg. Men vet ikke hvilken knapp jeg må for å gjøre dette på pc. Noe som vet hvordan?

Jeg vil tippe det står i manualen, eller hva?

Lenke til kommentar
Forresten, hvilket våpen er det som brukes på hvert eneste screenshot?

 

Traileren viser mange forskjellige, men screenshots i artikkelen viser vel flammekasteren og plasmakutteren. Det er trolig plasmakutteren du tenker på, den har blitt nevnt flere ganger av utviklerene og ser ut til å være en av de våpen som passer til enhver situasjon.

Lenke til kommentar
Har endelig kjøpt spillet, det er veldig lovende. Men jeg har kommet til ett punkt i spillet hvor man skal bruke ett verktøy eller noe sånt som heter "stasis" for å komme gjennom ei dør som beveger seg. Men vet ikke hvilken knapp jeg må for å gjøre dette på pc. Noe som vet hvordan?

Jeg vil tippe det står i manualen, eller hva?

Takk for det, tenkte ikke på manualen :p Men det var høyre museknapp+C :)

Lenke til kommentar

jeg kjøpte dette spillet på elkjøp for et par timer siden..

satte meg ned å spillte 1 time..

 

kjempespill og for en utrolig god følelse.. har ikke hatt slik en god følelse siden jeg satte meg ned å spillte half life for første gang.

 

alt føles så riktig, bare det at man ikke har noe ui med healthbar og ammo er fantastisk, man kan leve seg så mye mer inn i spillet.

 

storien er ikke mye orginal men foreløbig så er alt så utrolig bra gjennomført at man lever seg helt inn i det. hvordan uien og interfacen fungerer er så utrolig fett lagd. :)

 

jeg skal senere sette meg ned på pcen min hjemme og spille dette med dritbra headsett og x-fi lydkortet mitt.

 

jeg har har fått troa på spill igjen! :)

 

folkens. jeg er sjokkert.

har fått trua på spill igjen,

og at det er EA som har klart er mystisk desto enda mer sjokkerende :hmm:

Lenke til kommentar

Har nettopp vært ute og kjøpt spillet, men måtte til sverige for å få tak i det, både exspert og elkjøp hadde ikke fått det inn idag. Grafikken, lyden var veldig imponerende, spesielt lyden. Dette spillet tar virkelig ibruk et 5.1 system. Men likte ikke måten å styre personen og se personen på, det irritere noe sykt! Pluss så er FPS låst på 30, så reaksjonen er så utrolig treg, spesielt når man skal skyte.

Lenke til kommentar
Mulig å få en oversettelse på Bokmål?

Dette er faktisk en feature som hadde vært fint å hatt, at når artikelforfatter skriver på Nynorsk at man også sørger for at det er mulig å lese den på bokmål, tabs?

 

Irriterte meg også over det. Men når jeg kom lengere inn i artikkelen var det ikke noe hodebry lengere.

 

Fantastisk spill dette i følge artikkelforfatteren, må faen meg kjøpe dette.

Lenke til kommentar
Pluss så er FPS låst på 30, så reaksjonen er så utrolig treg, spesielt når man skal skyte.

 

Det er jeg ganske sikker på man kan slå av i options. Pleier i hvertfall å ha den muligheten i spill hvor fps er "låst".

 

Skal kjøpe Dead Space i morgen :grin:

Ble overasket over all den positive kritikken, trodde dette skulle bli et nytt spill EA bare gjorde halvferdig og kastet ut på markedet.

 

Får en Doom 3 og Event Horizon følelse av bildene og videoen ja.

Endret av Crom-Ag3
Lenke til kommentar
Mulig å få en oversettelse på Bokmål?

Dette er faktisk en feature som hadde vært fint å hatt, at når artikelforfatter skriver på Nynorsk at man også sørger for at det er mulig å lese den på bokmål, tabs?

 

Irriterte meg også over det. Men når jeg kom lengere inn i artikkelen var det ikke noe hodebry lengere.

 

Fantastisk spill dette i følge artikkelforfatteren, må faen meg kjøpe dette.

 

Stakkars dykk som må lese litt nynorsk i ny og ne. Tenk på oss som må lese bokmål kvar dag:P

Fantastisk spel må eg seie:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...