Gå til innhold

Hijab i politiet.


Anbefalte innlegg

de fleste har stort sett ingen kunnskap om islam, og heller ikke religion som sådan.

 

Mener du at man ikke lærer å kjenne religionene i religionsfaget på skolen?

 

 

Ja, det mener jeg. For for de unge lære på skolen i dag er muslimsk og jødisk propaganda. Det de lærer om kristendom,er også feil.

Hva de lærer om andre religioner, vet jeg ikke, men det interesserer meg ikke heller.

 

Jeg har studert islam og muslimer i over 10 år, så jeg kjenner islam og jeg vet hvordan muslimer reagerer. Men folk flest i Norge vil tydeligvis leve som rettighetsløse dhimmier under islam, og det er tydelig at det er det de fleste her på forumet også ønsker. Så da er det ikke noe bruk for meg og min kunnskap her.

 

Så jeg sier takk for meg, og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt er propaganda bortsett fra det du mener? :) Lovely.

 

Det er ikke "hva jeg mener" det er slik det er. Dette er ikke bare hva "jeg mener" Hva jeg mener er egentlig uinteressant i denne forbindelse.

Jeg har studert islam og jødedommen i mange år på forhånd, før jeg meldte meg inn på forumet.

Mitt formål var å dele mine kunnskaper med folk her på forumet.

Men de aller fleste her er ikke interessert i å vite. Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

 

Vil dere ikke vite annet om islam enn løgnpropagandaen fra islamsk råd, og såkalte "islamforskere"i Norge, så er det ok for meg. Og derfor forlater jeg forumet.

Lenke til kommentar
Alt er propaganda bortsett fra det du mener? :) Lovely.

 

Det er ikke "hva jeg mener" det er slik det er. Dette er ikke bare hva "jeg mener" Hva jeg mener er egentlig uinteressant i denne forbindelse.

Jeg har studert islam og jødedommen i mange år på forhånd, før jeg meldte meg inn på forumet.

Mitt formål var å dele mine kunnskaper med folk her på forumet.

Men de aller fleste her er ikke interessert i å vite. Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

 

Vil dere ikke vite annet om islam enn løgnpropagandaen fra islamsk råd, og såkalte "islamforskere"i Norge, så er det ok for meg. Og derfor forlater jeg forumet.

 

 

Baltazar94 15 år? :p

Lenke til kommentar
Mitt formål var å dele mine kunnskaper med folk her på forumet.

Men de aller fleste her er ikke interessert i å vite. Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

Den "dokumentasjonen" du legger ut har enten blitt bevist propaganda relativt kjapt eller er folks personlige meninger som de IKKE har dokumentasjon på. Konspirasjonsteorier er det ikke i og for seg no feil med, men å kalle det "sannhet" og alt annet for "løgn" er skammelig. Tydeligvis så ønsker du at dine teorier ikke skal gå i gjennom den samme vitenskapelige kritikken som alle andre teorier gjør før de kan bli ansett som sanne, mulige eller i det hele tatt sannsynlige. Det er dette som er sannhet, kritiske vitenskapelig prossesser, ikke ville teorier om død og fordervelse - Dette blir kalt religion.

Lenke til kommentar
Alt er propaganda bortsett fra det du mener? :) Lovely.

 

Det er ikke "hva jeg mener" det er slik det er. Dette er ikke bare hva "jeg mener" Hva jeg mener er egentlig uinteressant i denne forbindelse.

Jeg har studert islam og jødedommen i mange år på forhånd, før jeg meldte meg inn på forumet.

Mitt formål var å dele mine kunnskaper med folk her på forumet.

Men de aller fleste her er ikke interessert i å vite. Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

 

Vil dere ikke vite annet om islam enn løgnpropagandaen fra islamsk råd, og såkalte "islamforskere"i Norge, så er det ok for meg. Og derfor forlater jeg forumet.

 

 

Baltazar94 15 år? :p

 

 

Nei jeg er ikke 15 år. Jeg er mer enn gammel nok til å kunne ha studert islam i mer enn ti år, slik jeg sier.

 

Og dette spørsmålet om min alder er jo et godt eksempel på at man aldri skal "anta" ting om sine motdebattanter, men behandle alle med respekt uansett.

For man kan jo aldri vite noe om alder eller bagrunn til den personene man diskuterer med, før han eller hun evt, sier det selv.

Lenke til kommentar
Mitt formål var å dele mine kunnskaper med folk her på forumet.

Men de aller fleste her er ikke interessert i å vite. Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

Den "dokumentasjonen" du legger ut har enten blitt bevist propaganda relativt kjapt eller er folks personlige meninger som de IKKE har dokumentasjon på. Konspirasjonsteorier er det ikke i og for seg no feil med, men å kalle det "sannhet" og alt annet for "løgn" er skammelig. Tydeligvis så ønsker du at dine teorier ikke skal gå i gjennom den samme vitenskapelige kritikken som alle andre teorier gjør før de kan bli ansett som sanne, mulige eller i det hele tatt sannsynlige. Det er dette som er sannhet, kritiske vitenskapelig prossesser, ikke ville teorier om død og fordervelse - Dette blir kalt religion.

 

Ingen ting av det jeg har hevdet er bevist som "propaganda" Når også mange muslimer nå går ut og advarer mot å tillate hijab i politiet, så tyder jo det tvert imot på at jeg har rett om islam.

 

Og når jeg legger ut linker til islams skrifter som er lagt ut og brukes av muslimer. Hvordan kan du da kalle dette for propaganda ? Eller tror du at jeg har laget alt dette materialet selv ? Eller at muslimene ikke følger islams skrifter ?

 

Det samme gjelder for jødene der jeg har lagt ut talmud. Jeg har til og med lagt ut en side hvor det mossaiske trossamfunn i Norge skriver at jødenes viktigste bok er talmud. Og likevel kaller dere det jeg

legger ut for "propaganda"

 

Og når det gjelder det jeg har sagt om den nye verdensordenen, så er ikke dette heller noe "propaganda" men sannheten, som jeg også har påpekt.

Om dere hadde vært litt interessert i dette istedenfor bare å mobbe meg fordi jeg våger å påpeke hva som skjer, så ville dere også se at det allerede skjer ting som kan tyde på at jeg har rett ang. dette også.

 

Min dokumentasjon er ikke "propaganda" Men problemet er at dere selv aktivt velger å overse min dokumentasjon og fornekte virkeligheten.

 

Og i de tilfeller noen i det hele tatt ser på sidene jeg legger ut, så gjør de deretter alt de kan for å finne et eller annet som de kan bruke som unnskyldning for å avvise denne informasjonen. Om selve informasjonen er riktig, spiller ingen rolle for dem. Det viktigste for de aller fleste her inne er tydeligvis å "ta" personen som legger ut informasjonen.

Lenke til kommentar
Jeg blir mistrodd, og den dokumentasjonen jeg legger ut blir ikke akseptert, fordi folk vil ikke vite, de foretrekker løgnen fremfor sannheten.

 

Eller kanskje fordi dokumentasonen ikke strekker til? Uten at jeg vet hva du har lagt fram...

 

Så du er 29 år?

 

Ingen ting av det jeg har hevdet er bevist som "propaganda"

 

Gud har ikke blitt avslørt som en løgn heller.

 

Og når jeg legger ut linker til islams skrifter som er lagt ut og brukes av muslimer.

 

Det står mye dritt i Bibelen også. Du liker de kristne bedre fordi er hvitere i huden.

 

Og når det gjelder det jeg har sagt om den nye verdensordenen, så er ikke dette heller noe "propaganda" men sannheten, som jeg også har påpekt.

 

Du har påpekt at det er sannheten, ergo er det sant? Zeitgeist du snakker om? Tror du på den filmen, er du jo like ekstrem som de religiøse. At du har sett ting som kan tyde på at teoriene dine har noe for seg, beviser ikke noe som helst. Jeg lar EloX sin signatur representere min holdning til deg inntil du beviser deg selv troverdig.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Baltazar94, legg ut linker som tyder på at en betydelig mengde muslimer, om ikke alle, ønsker å ta over verden. Legg ut noe som helst som kan få kritisk-tenkende folk til å vurdere det som troverdige kilder.

 

Jeg husker bl.a i en tidligere tråd hvor du la ut en link til ett forum eller lignende hvor folk oppga sine meninger. Det var ikke noen kilder av noe slag, det var kun meningsutveksling som du mente ga støtte for din sak. Å presentere slike "kilder" som fakta er propaganda!

 

Edit: typo!

Endret av EloX
Lenke til kommentar
Baltazar94, legg ut linker som tyder på at en betydelig mengde muslimer, om ikke alle, ønsker å ta over verden.

 

Akkurat det har han rett i. Det sier seg selv at man ønsker at sine verdier og meninger blir så utbredt som mulig. Du og jeg ønsker sikkert også at demokratiske verdier og sekularisme blir så utbredt som mulig - altså "tar over verden".

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Men betyr dette at du og jeg setter i gang snik-planer og konspirasjoner for å sekularisere midtøsten, USA, verdens kristne og muslimer? Hvis jeg får lov til å endre på formuleringen;

Legg ut linker som tyder på at en betydelig mengde muslimer, om ikke alle, aktivt jobber for å islamisere verden.

Lenke til kommentar
Det får jo så være, men det jeg ville ha bevis for er at dette er noe organisert fra muslimenes side. For meg så virker det som at dette er et resultat av at samfunnene blir mer sekulære og at toleranse blir mer vektlagt.

 

Jeg vil si det er naivt å tro at det i islamistiske land ikke eksisterer konkrete planer og strategier for hvordan man skal øke innflytelsen i Vesten.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett noe som indikerer at en "maktelite" med nok innflytelse prøver å islamisere Vesten. Jeg sier ikke, og har aldri sagt, at det er helt latterlig og idiotisk å tro, tvert i mot. Jeg har en liten fascinasjon for konspirasjonsteorier, men om man skal presentere de som sannhet så må man ha fakta for å bekrefte det!

Lenke til kommentar

Maktelite eller ikke, Islam sprer seg fort som fy, og ironisk nok øker respekten for ideologien i takt med at metodene blir mer og mer ekstreme. Folk har blitt så redde at de har blitt redde for å støte muslimer, og det debatteres om de bør gis særegne rettigheter, og til og med om det skal bli ulovlig å gjøre narr av troen deres.

 

Å respektere Islam er ikke noe bedre enn å respektere nazismen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...