Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Okey. Nå må dere alle love meg at dere kommer til og ha det veldig gøy\koselig\fint på TG!

Lykke til alle sammen!

EDIT: Brukte et litt upassende ord.

Endret av Kristian94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde alle innkjøpene i går. Jeg var såpass heldig at det elendige headsettet jeg hadde imploderte på søndag, så jeg har et helt nytt og mye bedre headset til tg enn det jeg hadde før. Flaks i uflaks, selv om lommeboka ble litt lettere enn jeg ønsker.

Okey. Nå må dere alle love meg at dere kommer til og ha det ###### gøy\koselig\fint på TG!

Eh, javel?

Skrevet

Jeg drikker kanskje en halvliter til en liter brus om dagen på TG, og det er i forbindelse med at jeg kjøper meg mat i kantina. Men vil tro det tallet ikke er representabelt med det gjennomsnittlige forbruket, hehe.

Skrevet

Har med meg ti poser med is-te pulver, som gir 10 liter iste. 10 liter med drikke som veier under en kilo er flott. Regner med at jeg kommer til å drikke veldig lite brus under TG.

Skrevet
Har med meg ti poser med is-te pulver, som gir 10 liter iste. 10 liter med drikke som veier under en kilo er flott. Regner med at jeg kommer til å drikke veldig lite brus under TG.

Den var ikke dum :)

Skrevet

Da har man hentet campingvogn, satt opp hylle, tatt fra hverandre hylle og bærer straks alt ut i bilen og stikker utover, blir digg med grilling og pils på parkeringsplassen i kveld :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...