Gå til innhold

Den store Windows Mobile - tråden!


Anbefalte innlegg

Hei eggs

Denne virker ikke. Men holder på med å lage en .cabs, som jeg regner med skal fungere på diamond2. Du får sjekke innom tråden om noen dager. Det er samme database filen, eneste endring, er at på diamond2 filen inneholder tidssoner.

 

Jeg får ikke den nye til å virke heller... TF3D bare restarter :(

 

Slo du av TouchFlo før du installerte??

Skal ikke være noe gale med filen. Det er samme filen som allerede ligger på Diamond 2...

Men det som er viktig, når du installerer denne .cab-filen, er at du slår av TouchFlo.

Det er fordi filen er i bruk når TouchFlo er på. Også må du starte telefon på nytt etter installasjon. Når du får opp skjermen igjen, så går du inn på Start --> Innstillinger--> Idag--> Elementer og aktiverer TouchFlo.

Lastet ned og fulgte innstallasjonsveiledningen din, men når man slider til "Vær" på Touch Flo'en, restarter TouchFlo seg.

 

Har også dette problemet. Er det kommet en løsning på det?

Hei

Problemet er at det er litt for mange versjoner av den samme filen ute å går. Du kan forsøke med den filen som du finner i denne posten >Her<

Den inneholder msid, i tillegg til tidssoner og land.

Hvis den filen ikke fungerer, er jeg nødt å få filen opplastet fra en norsk diamond 2 bruker. Så visst der er en som har filen tilgjengelig, så last den opp her så skal jeg lage en versjon som vil fungere. Filen heter 2330fc3c_manila og du finner den i windows mappen på mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Javel da var jeg tilbake til S2U2 :!: Og det på grunn av ett nytt Tema (Skin).

Lastet ned den nye versjonen av S2U2 Her.

Endrings loggen for S2U2 har du >Her<.

Men det var pågrunn av dette jeg lastet inn S2U2 igjen:

post-165531-1231201176_thumb.jpgpost-165531-1231201196_thumb.jpg

 

Dette tema'et finner du >Her<

Norsk språkfil for v1.50Norsk_S2U2_v.1.50.zip

 

Oppdater Norsk språkfil for v1.62S2U2_Norsk_v1.62.zip

 

Det begynner å bli ganske mange innstillinger for S2U2, har derfor lagt ved en liten beskrivelse av de forskjellige innstillingene, og hva de gjør.

Her.htm

Drit nice;) MEN hvordan installerer jeg norsk språk?

Denne filen er litt gammel. S2U2 er kommet opp i versjon 2.xx, så den vil nok ikke funger. Skal se om jeg har filen liggende, og hvis jeg finner den skal jeg laste den opp. :)

Lenke til kommentar

Shake and save - Rist mobilen så tar den skjermdump.

 

Tar bilde i fireformater .png .gif .jpg .bmp

Støttet telefoner: HTC Touch Diamond/Pro, HTC Touch Diamond2/Pro2, HTC Touch HD, HTC LEO or Samsung OMNIA.

Nedlastningside

 

Det kan være du må oppgradere Framework. Det kan du laste ned her. (Fra MS sine sider)

Slik innstalerer du Framework 3.5

 

1. Last ned filen

2. Koble Omnia til PC'en med USB kabelen (ActiveSync)

3. Vent til "Microsoft ActiveSync" popper opp

4. Start den nedlastede filen

5. Følg instruksene.

6. Lukk "Microsoft ActiveSync"

7. Koble fra kabelen.

 

 

Lenke til kommentar

Ok, noen som vet hvordan jeg legger inn flere sanger fra minnekortet til windows media player? den vil bare ha bibloteket på standardstedet.

 

Eventuelt, noen som vet om en annen bra mediaplayer som er kompatibel med Pocket Scrobbler (last.fm)?

Syns den mediaplayeren på touchflo3d på min HTC touch HD er nice, men den er ikke støttet av Pocket Scrobbler...

http://www.last.fm/group/Pocket+Scrobbler

Group.jpg

 

EDIT: fant det ut :) eneste jeg trengte var litt instillinger i Pocket Scrobbler og reboot av telefonen :)

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Regner med at folk her har prøvd WM Marketplace. Hvordan er utvalget? Noen apps å anbefale?

Savner å ha en WM-mobil nå, men får OmniaII i løpet av kommende uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...