Gå til innhold

Flere enn meg som misliker Petter Stordalen?


bergaloevera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker faktisk Stordalen godt. Han har selvironi, som han viser på TV når han opptrer på diverse satire program som Torsdagsklubben og Manshow (mener han ble intervjuet/gjort narr av under temaet miljø). I tillegg synes jeg han "frisker opp" blant alle disse tørre forretningsmennene. Og ikke minst er han dyktig innenfor sitt felt, noe som alltid fortjener respekt.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Stordalen åpner nytt hotell.

 

Det fikk meg til å tenke på hvilken overdreven vekkelsespredikant han er. Heller ikke amerikanere er i nærheten av denne påtatte oppførselen.

 

Jobber du for ham skal han ha alle andre også til å oppføre seg likedan og han henger garantert rundt de ansatte og klapper i hendene mens han kommer med nyreligiøse oppfordringer om å vise ENGASJEMENT OG GLØD!

 

IKKE STÅ OG KOP A'! Vi skal selge M-E-S-T! KOM IGJEN!!

 

 

Skal du få jobb på hotellene hans må du være bajas og ikke redd for å drite deg ut (e.g ydmyke deg selv..)

 

 

 

Håper på et ræva hotellmarked fremover.

 

 

 

 

 

Her er han i hvert fall predikant og nyreligiøs optimist:

 

 

 

Endret av tomkjetil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse enkle løsningen han har på å alltid reise seg opp om man får sparken og ikke lykkes med prosjektene sine, er bare bullshit.

 

At man nærmest kan tenke seg til suksess uansett hvilken situasjon man er i... Jeg ser på det som urealistisk optimismefokusert nyreligiøsitet. Kanskje Stordalen kan frelse alle de arbeidsledige i EU og USA? Eller hva med alle de fattige i U-land? Det de trenger er en skikkelig pepptalk sånn at de kan bli motiverte og bli rike. Ja, for de kan jo umulig ha prøvd og vært motiverte? Da hadde de jo lyktes?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hadde samfunnet vært miljøvennlig med negativ vekst hadde ingen hatt råd til å betale for å bo på hotellene hans. Kjøpekraft og vekst henger sammen som erteris.

 

dream on!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hadde samfunnet vært miljøvennlig med negativ vekst hadde ingen hatt råd til å betale for å bo på hotellene hans. Kjøpekraft og vekst henger sammen som erteris.

 

dream on!

 

Ja, det må du ta opp med Stordalen. Det er han som er miljøhelten her.

 

Søker du heltestatus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...