Gå til innhold

Nye Call of Duty 5-betanøkler delt ut (X360)


Anbefalte innlegg

Jeg har fortsatt ikke fått koden, noen andre som svarte spørsmålet innen ca. 5 minutter det var mulig og som fortsatt ikke har fått nøkkel?

 

Jeg har fått koden!

 

Spennende å se hvordan COD5 blir, ble litt skeptisk ovenfor COD5 etter å ha sett hvordan folk sytter av at det er Treyarch som lagde den og at COD3 var dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk til Gamer.no for betanøkkelen :thumbup:

 

Får av en eller annen grunn en feilkode 80153004,

så her er koden:

 

HFQ68-K3Q8J-B3K43-MDYQV-VGDM3

 

Får den feilmeldingen jeg og, tror det er fordi jeg ikke har gold-medlemskap. Synes det er litt kjipt hvis de krever det for å spille en beta.

Endret av ﴾ρaranoid~﴿
Lenke til kommentar

Kunne vi fått PS3 koder også? Jeg var innom Gamestop tidligere i dag og de som forhåndsbestiller COD5 får nøkler til beta.. det burde være mulig å oppdrive dette for PS3 brukere også fra Gamer.no's side? Jeg fikk første nøkkel her og ga den til en kompis av meg, mye pga jeg ville teste det selv. Da jeg ikke er bunkret der 24/7 hadde det vært fint å hatt en hjemme til test her også... ja, greit, luksusprob i og med jeg stakk av med en, men det var i generell interesse hvordan spillet er.

 

Edit: og takk Gamer.no for nøkkelen lell:-)

Endret av Darth Godo
Lenke til kommentar
Takk til Gamer.no for betanøkkelen :thumbup:

 

Får av en eller annen grunn en feilkode 80153004,

så her er koden:

 

HFQ68-K3Q8J-B3K43-MDYQV-VGDM3

 

Får den feilmeldingen jeg og, tror det er fordi jeg ikke har gold-medlemskap. Synes det er litt kjipt hvis de krever det for å spille en beta.

 

Er vel en ren multiplayer beta, så ikke særlig rart. Men kunne vel kanskje hatt med et singleplayer-oppdrag eller noe da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...