Gå til innhold

Nytt Syndicate på trappene? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Dette har jo de fleste forutsetninger for å bli et knall spill.

 

Alle fingre er iallefall krysset :)

 

Drar fortsatt orginalen opp med jevne mellomrom, og det er fortsatt like kjekt å plaffe ned noen fiendtlige agenter, hjernevaske horder med folk for å bruke dem som skjold e.l. eller bryne seg på noen av de ekstremt vansklige oppdragene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, tror jeg forsøkte Syndicate, men ga meg da spillet pwd'et meg hardt...

 

Men denne situasjonen minner meg litt om når nyheten om et nytt Fallout spill kom. En hel haug med fans ble først klame i hakket for så å bli meget skuffa av hva en så i trailere og preview-bilder.

Men en kan jo fortsatt håpe at de klarer å lage et nytt spill som holder på hva som gjorde det gamle unikt.

 

indeed, tiden får vise om det faktiske spillet kan matche forventningene...

Lenke til kommentar

Dette er bare stort!

Dog vet jeg ikke hvordan de skal lage en god oppfølger her. Blir spennende og se.

Strengt tatt er jeg redd det blir for likt UFO Aftermath/AfterLight med en ny versjon av Syndicate.

 

Var det så vanskelig da? mener å huske jeg bare pøste på med rakettvåpen i siste brettet...og mye pausing :)

Lenke til kommentar
Da håper jeg seriøst de lager en bedre oppfølger enn det Syndicate wars var .. OMFG! :)

Ble såå skuffa over det spillet.. Orig syndicate rocka seriøst ..tenker på spillet den dag idag :)

 

Ja, synes syndicate wars ikke var helt topp, men det orginale syndicate er jo et fantastisk spill. Dog var american revolt litt i overkant vanskelig.

 

AtW

Lenke til kommentar

OH MAW GAWD jeg husker dette spillet SÅ godt. Når CD-ROM først ble poppis så fulgte dette spillet med nesten alle spillerne. Jeg hadde en helt ekstremt raskt 3.3X CD-ROM som dette spillet raste unna på.

 

Husker fremdeles hvor irritert jeg ble når jeg ved tilfeldighet kom borti D knappen og alle agentene mine spontant eksploderte...

 

Dette er virkelig en DRØMME-REMAKE for meg på linje med Diablo 3 og X-COM UFO som forhåpentligvis også er på vei. Kan også legge til at jeg ønsker meg et nytt Dreamweb og Jagged Alliance spill!

Lenke til kommentar
Syndicate var en instant klassiker på 10 disketter i 1990s:-)

 

Vi prøvde utallige ganger å få det til å fungere multiplayer over interlink kabel, men vi fikk det aldri til:-(

 

 

 

10 DISKS? Kjøpte jo originalen med 4 disketter på amiga?Jaja,da har du 6 disketter ledig du kan kopiere Stag på :)

Endret av THElastNINJA
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...