Gå til innhold

Warhammer Online: Spørsmål om de forskjellige server typene.


Anbefalte innlegg

En kan gå helt fra 1 til 40 på en Core server med bare PvP i scenarios og RvR lakes så egentlig vil jeg ikke anbefalle noen Open med tanke på at det er umulig å få sett hele spillet der.

Du kan vel se så mye du vil av spillet på open servere også, skulle bare mangle.

Det er litt både og.

 

Lairs i WAR (ikke til forveksling med vanlige dungeons) har en tendens til å være veldig vanskelige. Enkelte av de kan det nesten være en fordel å være i starten av Tieren over deg før man går tilbake for å prøve, og det er utelukket på Open.

Nåh, akkurat lairs har jeg ikke vært borti ennå. Men du kan jo dra en tier tilbake? Det kan jo ikke være så vanskelig at man må være 10 ranks over, det tror jeg rett og slett ikke på. Derfor tror jeg heller ikke de har rank 40 lairs i T1 eller T2, nettopp på grunn av Open RVR regelsettet.

 

Man kan fritt reise tilbake til Tier 2 f.eks, så lenge man ikke har runda rank 30 (tror jeg det er.. tror det går på runde tall, ellers er det 28 eller 32 elns). Når man dinger 40, kan man kun reise tilbake til T3, og begynnelsen der er beregnet på rank 18-19+.

 

Jeg har vært med rank 40 folk i Mount Gunbad, som er en 23-28 dungeon, så det skal gå bra det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En kan gå helt fra 1 til 40 på en Core server med bare PvP i scenarios og RvR lakes så egentlig vil jeg ikke anbefalle noen Open med tanke på at det er umulig å få sett hele spillet der.

Du kan vel se så mye du vil av spillet på open servere også, skulle bare mangle.

Det er litt både og.

 

Lairs i WAR (ikke til forveksling med vanlige dungeons) har en tendens til å være veldig vanskelige. Enkelte av de kan det nesten være en fordel å være i starten av Tieren over deg før man går tilbake for å prøve, og det er utelukket på Open.

det er det jo ikke, du blir ikke kjylling før stedet er 2 tiers under deg.

Lenke til kommentar
Mange Tier 1 Lairs har rank 40 bosser.

 

Lenke til liste her om du vil se etter:

 

 

 

Såvidt jeg kan forstå vil de være umulige på Open.

Jøss, om det er sånn er det jo en latterlig avgjørelse av designerene. Servertypen går på RVR regler, PVE content burde ikke påvirkes. Så vidt jeg kan se er det labert med loot, så det er jo ikke en katastrofe, men jeg synes fortsatt det er en ufattelig dårlig idé å gjøre det på den måten.

 

Menmen, har hørt om forandringer på chickengreiene, kan jo hende det skjer noe :) Det der virker rett og slett som en feil.

 

Får et quest i Inevitable City også, når byen når rank 3, hvor du må dra til startsonen til chaos eller noe, og snakke med en fyr langt, langt unna flightmasteren. Det også er jo drit kjipt på ORVR servere, da man ikke kan ri. Tror egentlig ikke regelsettet er det for å pålegge slike hindringer, det er der pga. RVR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...