Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva finner kvinnene her attraktivt hos menn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære deg bjarnemann, å gjøre en kvinne lykkelig er latterlig enkelt.

 

Mannen trenger bare være:

 

1. Venn

2. Partner

3. Elsker

4. Bror

5. Far

6. Lærer

7. Pedagog

8. Kokk

9. Mekaniker

10. Montør

11. Innendørsarkitekt

12. Stylist

13. Elektriker

14. Sexolog

15. Gynekolog

16. Psykolog

17. Psykiater

18. Terapeut

19. oppmerksom

20. sympatisk

21. topptrent

22. kjærlig

23. forekommende

24. gentlemanlike

25. intelligent

26. iderik

27. kreativ

28. empatisk

29. sympatisk

30. sterk

31. forståelsesfull

32. tolerant

33. beskjeden

34. ærgjerrig

35. dugelig

36. modig

37. bestemt

38. fortrolig

39. respektfull

40. hengiven

41. lidenskapelig og fremfor alt

42. betalingsdyktig

 

Samtidig må han passe på at:

a) han ikke er sjalu, men heller ikke uinteressert

b) han forstår seg godt med familien, men ikke bruke mere tid

på dem enn på kvinnen

c) gir henne all frihet, men samtidig vise interesse i hvor

hun var og hva hun gjorde

 

Veldig viktig er det å ikke glemme:

- alle fødselsdager

- årsdager

- bryllupsdager

- navnedager

- hennes dager

- dato for første kyss

- bursdagen til hennes yndlingstante

- hennes yndlingssøskenbarn og bestevenninne

 

 

Dessverre gis det ikke garanti for 100% lykke, selv om man følger

alle ovennevnte råd. Hun kunne jo for eksempel føle seg innelåst av

dette perfekte og velbalanserte liv og velger å stikke av med

hvilken som helst slamp hun treffer.

 

//kopiert fra en eller annen side

Lenke til kommentar
Uansett hvor lett eller hardt det er å få ei jente vil du finne ut at det ikke var verdt det. Det eneste som kan gjøre det verdt det er at du får et barn med personen, barnet er verdt det... tror jeg.

 

Spør deg selv neste gang du føler for å prøve: Er det virkelig verdt det?

Godt sagt!

 

Som regel er det ikke verdt det.

 

Kjære deg bjarnemann, å gjøre en kvinne lykkelig er latterlig enkelt.

 

Mannen trenger bare være:

 

1. Venn

2. Partner

3. Elsker

4. Bror

5. Far

...

Og lang lang liste videre. Denne listen er meget nær virkeligheten. Det børdog legges til at en som mann må vite at dersom kvinnen ser muligheten for et forhold med en mann som klarer flere punkter på denne listen enn en selv, så vil mannen bli byttet ut. Derfor må en som mann huske å gjøre kvinnen usikker nok på seg selv til at hun ikke tror hun kan oppnå bedre. Hvis ikke vil en bruke masse tid, krefter og leve i fare for å elske noen som gir en på båten ved første anledning.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Selvtillit er ikke såå viktig for min del. Jeg pleier å bli tiltrukket av sjenerte, litt tilbakeholdne gutter. Det som holder tiltrekkelsen ved like er humor, intelligens, even til å forstå og bry seg om andre og modenhet.

Heldig som jeg er, har jeg en gutt med alt nevnt ovenfor og mye annet :new_woot:

 

Edit: Er forresten 17

Endret av tiny_melly
Lenke til kommentar
Et enkelt spørsmål; Hva er det dere finner attraktivt hos gutter/menn?

Fint om dere tar med deres egen alder i posten.

 

Attraktivt er menn som har en veltrent kropp og som ikke gir seg før de får det de vil ha. Mao selvsikker, pågående, sjarmerende, usjenert og kunnskapsrik.

Er så lei av alt det presset det er på kvinner for tiden om å være sterke og kunne fikse biler og ditt og datt. Jeg er en feminin kvinne og ønsker en mann som gjør "mannfolk" arbeid på dagen og kn***er meg himmelsk om kvelden.

 

Helena, 30 år :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_*
Og lang lang liste videre. Denne listen er meget nær virkeligheten. Det børdog legges til at en som mann må vite at dersom kvinnen ser muligheten for et forhold med en mann som klarer flere punkter på denne listen enn en selv, så vil mannen bli byttet ut. Derfor må en som mann huske å gjøre kvinnen usikker nok på seg selv til at hun ikke tror hun kan oppnå bedre. Hvis ikke vil en bruke masse tid, krefter og leve i fare for å elske noen som gir en på båten ved første anledning.

 

At du kan skrive noe sånnt! Den værste tingen du kan gjøre er å manipulere en annen person som det! Nei off :mad:

 

Men til trådstarter:

fysisk liker jeg personlig ryggen til gutter/menn :D

men hvis du tenker personlig så må han være seg selv og ikke bry seg om hva andre syns. Alle kan jo ikke være perfekte og hvis ei jente/dame har funnet en gutt/mann hun liker så er ikke alle de tingene som står på den lista (Mannen trenger bare være...) så viktig. Noen egenskaper er jo fine å ha, men det er kjedelig med en helt perfekt person ;)

 

hilsen Meg (16 år, jente) :)

Lenke til kommentar
Og lang lang liste videre. Denne listen er meget nær virkeligheten. Det børdog legges til at en som mann må vite at dersom kvinnen ser muligheten for et forhold med en mann som klarer flere punkter på denne listen enn en selv, så vil mannen bli byttet ut. Derfor må en som mann huske å gjøre kvinnen usikker nok på seg selv til at hun ikke tror hun kan oppnå bedre. Hvis ikke vil en bruke masse tid, krefter og leve i fare for å elske noen som gir en på båten ved første anledning.

At du kan skrive noe sånnt! Den værste tingen du kan gjøre er å manipulere en annen person som det! Nei off :mad:

Jeg kan skrive slik fordi det er det livet handler om. Det handler om å manipulere verden rundt seg til å få det mest mulig behagelig for seg selv. Alle manipuleres i størreeler mindre grad hver eneste dag. Ergo manipulerer alle noen i større eller mindre grad hver eneste dag. At det jeg skrev over er det som må til for å få en kvinne til å bli over lang lang tid er da strengt tatt ikke min feil.

Lenke til kommentar
Et enkelt spørsmål; Hva er det dere finner attraktivt hos gutter/menn?

Fint om dere tar med deres egen alder i posten.

 

Attraktivt er menn som har en veltrent kropp og som ikke gir seg før de får det de vil ha. Mao selvsikker, pågående, sjarmerende, usjenert og kunnskapsrik.

Er så lei av alt det presset det er på kvinner for tiden om å være sterke og kunne fikse biler og ditt og datt. Jeg er en feminin kvinne og ønsker en mann som gjør "mannfolk" arbeid på dagen og kn***er meg himmelsk om kvelden.

 

Helena, 30 år :)

Hva mener du med veltrent, er det six-pack mage, stor brystkasse, store armer.....jeg treneR 4 ganger i uken, har gjort det en goood stund, trener alle muskelgrupper, men tror ikke jenter helt vet hvor mye slit som skal til for at en mann skal få six-pack mage(prater erfaring) og hvor mye trening som skal til for å holde formen oppe. Når det kommeR til kunnskapeR, mener du skoleflink, "fyren som kan ALT vet ALT", eler de som leker smarte. Jeg har alltid vært en som har gjort det godt på skolen, ser på discovery channel og leser masse historie(jeg var NERDen som alle ville jobbe med rett før en prøve). Hva mener du videre med ordet selvsikker, meneR du at man ikke skal være redd for å dritE seg ut, elleR skal man synes selv at man eR bedre enn alle andre. jeg eR da av den sjenerte sorten, prøver ikke å gjøre så mye ut av meg, eR det en dårlig egenskap?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er penger et pluss, men det er jo også helt naturlig. Alle positive ting ved en person er et pluss, enten det er penger, vaskebrettmage eller en trang til å gjøre alt husarbeidet. Men ingen av disse tingene er avgjørende.

damer er så vansklige å tilfredstille, for meg virker det som det kun er "super-hotties" som damene digger. nesten så man får lyst til å bite i det sure eplet og gå for plastisk kirurgi for å få det ytre på plass.

Lenke til kommentar

Hvis det er noen trøst så er det vanskeligere å være under gjennomsnittet heit hvis du er jente. Mannfolk sikter høyere enn vi gjør utseendemessig i forhold til seg selv, såvidt jeg har forstått. Så du har sikkert større sjangs til å få deg dame enn en mindre pen jente har til å få seg fyr. Dama di vil også sannsyneligvis være ganske pen, mens en mindre pen jente oftest, om ikke alltid, må "nøye seg" med noen som egentlig ikke når opp til nevntes "standard".

 

Bare sånn siden du kom inn på utseende :p

Lenke til kommentar
Hvis det er noen trøst så er det vanskeligere å være under gjennomsnittet heit hvis du er jente. Mannfolk sikter høyere enn vi gjør utseendemessig i forhold til seg selv, såvidt jeg har forstått. Så du har sikkert større sjangs til å få deg dame enn en mindre pen jente har til å få seg fyr. Dama di vil også sannsyneligvis være ganske pen, mens en mindre pen jente oftest, om ikke alltid, må "nøye seg" med noen som egentlig ikke når opp til nevntes "standard".

 

Bare sånn siden du kom inn på utseende :p

syns mange jenter er vakre jeg. har skjønt at lista ikke må settes for høyt. jeg ser det også slik at kroppen kan man fikse på lett gjennom fysisk aktivitet,men ansiktet er jo litt mer vansklig å endre på (jenter kan jo gjemme seg bak lag på lag med sminke, det kan ikke gutter). man gjør en innsats for hverandre rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...