zennox Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Da har jeg alle halloween achievementene - bortsett i fra A Mask For All Occasions. Zennox the Hallowed!
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Awwf, jeg mangler fortsatt pettet fra Headless Horseman >.< Må få skaffa det før eventen er over ;O
bandreas Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Mangler fortsatt hjelmen her.. begynner å bli kjedelig uten noen drops
E7ite Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Awwf, jeg mangler fortsatt pettet fra Headless Horseman >.<Må få skaffa det før eventen er over ;O Husk at du kan få pet fra Trick or Treating hos Innkeepers. Så prøv å få gjort det eingong i timen:) Var slik eg fekk mitt. Same med Hallowed Helm. Btw, fant noko løye når eg var ute å grinda igår kveld. Ein bag droppa, Jack O Lantern, blå 18 slotter bag. Som har gresskar Ikon. Droppet i Netherstorm når eg grinda undeads. Så om du treng ein 18 slottar kan det virke som det er ein world drop.
janan71 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Det er betraktelig enklere å gjøre dette nå som du kan tracke low level quest givers. Dette har jeg ikke fått med meg. Hvordan gjør jeg det?
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Awwf, jeg mangler fortsatt pettet fra Headless Horseman >.<Må få skaffa det før eventen er over ;O Husk at du kan få pet fra Trick or Treating hos Innkeepers. Så prøv å få gjort det eingong i timen:) Var slik eg fekk mitt. Same med Hallowed Helm. Smarte meg hadde ikke fått med meg det >.< Jaja, da er det kanskje fortsatt en mulighet ^^
Macord Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det er betraktelig enklere å gjøre dette nå som du kan tracke low level quest givers. Dette har jeg ikke fått med meg. Hvordan gjør jeg det? Knappen som ligger på venstre side av minimappet, den du kan tracke vendors, reagents osv. Endret 28. oktober 2008 av Macord
Dernel Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Dernel "The hallowed" i boks her og. Gogo the ambassador
probin Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 WTB TOOTHPICK! Haha:P.. jeg fikk toothpick 3 ganger på rad i går:P
Macord Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Regner med at "The Diplomat" og kanskje også "Ambassador" er klare iløpet av helgen. Og da runder jeg 2k achivement points også
Zepticon Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 WTB TOOTHPICK! Haha:P.. jeg fikk toothpick 3 ganger på rad i går:P Har ikke fått en eneste en! 2500points atm:D E-peen at gigantique proportions!
Macord Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 2500points atm:D E-peen at gigantique proportions! Knall det da
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 lett jeg slår dere! 3275! Oh, shit! :O Det var jo bare helt ekstremt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå