zennox Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Den allmektige achievement-tråden! Da er patch 3.0 på plass og vi har blitt introdusert til flere nye features i WoW Blant disse er Achievement-systemet. Achievements tilbyr nye utfordringer, konkuransse, og vil tilfredsstille målbevisste spillere, og det er også vanvittig moro. WoW's achievments dekker hver eneste side av gameplay, inkludert "world exploration", "PvE", "PvP", "professions", og "character development". Noen achievements vil også tilby rewards, da tabards, pets, mounts, og titler. Achievement-vinduet Toppen av vinduet viser hvor mye poeng du har etter å ha fullført achievements. Disse poengene er kun en indikasjon på hvor langt du har kommet i selve spillet (Man kan se på det som prosent i GTA). Under tittel blir achievmentet beskrevet, man får se poengsum, og hvilken dato achievementet ble fullført på. Feats of Strength Feats of Strength er en type achievements som ikke gir poeng. Disse viser "past glories" som Blizzard så fint kaller det, og kan være veldig vanskelige/umulig å oppnå i dag. Et godt eksempel her er PVP-titlene man kunne få før. Disse vil vises her. Hadde også vært moro om folk kunne nevnt de større achievementsene de har nådd så langt.. Mine merkverdige er: * The Real Stuff - Learn the artisan riding skill * Complete 1000 quests * Explore Outland * Get 1000 Honorable Kills Feats of Strength: * Yellow Brewfest Stein * Clockwork Rocket Bot Endret 21. oktober 2008 av zennox
Reached Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) * leeeeeeeroy! * Ambassador of the Alliance * Explore Eastern Kingdoms de jeg synes er merkverdige Endret 17. oktober 2008 av Reached
zennox Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Hehe... Jeg har akuratt mekka group til Leeeroy! - Det er i UBRS, ikkesant?
Vaktmestern Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hehe... Jeg har akuratt mekka group til Leeeroy! - Det er i UBRS, ikkesant? Gjør folk i gruppa klar over at dem må vente til alle egga er klekket før dem begynner å drepe. Failet en gang fordi noen idioter ikke fulgte med da vi kom til rookery, dem bare løp inn og ja... gjorde som leeroy.
zennox Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Hehe... Jeg har akuratt mekka group til Leeeroy! - Det er i UBRS, ikkesant? Gjør folk i gruppa klar over at dem må vente til alle egga er klekket før dem begynner å drepe. Failet en gang fordi noen idioter ikke fulgte med da vi kom til rookery, dem bare løp inn og ja... gjorde som leeroy. Har full gruppe med seal og hele pakka nå, så will do. Takker for tipset ^^
Kromkakejern Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 *Feats of Strenght - Atiesh, Greatstaff of the Guardian
FOOrK Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 får man noe utav achievements? bortsett fra tittel?
Ajaco Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Tror det skal brukes til gear, tabars osv. i wotlk. Dette er kun noe jeg har hørt av en jeg spiller med ingame på VT. Jeg har ingen pålitelig kilde.
Vaktmestern Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 får man noe utav achievements? bortsett fra tittel? Man får bare kosmetiske ting som titler, mounts, pets og tabards.
Robopope Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Prøver å skaffe[Temple of Ahn'Qiraj] - Deafeat C'thun Men av en merklig grunn vil ikke Twins respawne
binko Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Personlig syntes jeg achievements er skikkelig ordentlig teit. Men det er jo bra for blizzard at folk har noe å gjøre i spillet sitt (...Mens de venter på kommende expansion) Endret 17. oktober 2008 av Binko
Mats1988 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor har jeg ikke tatt noen bosser untatt M'uru ifølge achievement? Har clearet ALT btw.
Ajaco Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Det er snakk om hva du har gjort etter 3.0 patchen
Mats1988 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Rart, siden jeg ikke har tatt M'uru etter patchen...
Matsemann Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Rart, siden jeg ikke har tatt M'uru etter patchen... Fordi den klarer å finne noen av de, pga loot, quests completed som har sammenheng med bossen osv.
Heart Break Kid Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Det er snakk om hva du har gjort etter 3.0 patchen Ehh, nei.
Matsemann Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Leeeeeeroy tok jeg nå. Det er ikke hva du har gjort etter patch 3.0.2, men hva wow faktisk kan finne ut av at du har klart.
Ajaco Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Det er snakk om hva du har gjort etter 3.0 patchen Ehh, nei. eh jo? Bosser drept før patchen teller ikke på achievements.
Mato Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 både ja og nei på det , de leter etter beviser for ting du kan ha gjort , som quester loot ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå