Gå til innhold

Den allmektige achievement-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den allmektige achievement-tråden!

Da er patch 3.0 på plass og vi har blitt introdusert til flere nye features i WoW

Blant disse er Achievement-systemet.

Achievements tilbyr nye utfordringer, konkuransse, og vil tilfredsstille målbevisste spillere, og det er også vanvittig moro.

WoW's achievments dekker hver eneste side av gameplay, inkludert "world exploration", "PvE", "PvP", "professions", og "character development". Noen achievements vil også tilby rewards, da tabards, pets, mounts, og titler.

post-158093-1224604599_thumb.jpg

Achievement-vinduet

Toppen av vinduet viser hvor mye poeng du har etter å ha fullført achievements. Disse poengene er kun en indikasjon på hvor langt du har kommet i selve spillet (Man kan se på det som prosent i GTA).

Under tittel blir achievmentet beskrevet, man får se poengsum, og hvilken dato achievementet ble fullført på.

post-158093-1224604443_thumb.jpg

Feats of Strength

Feats of Strength er en type achievements som ikke gir poeng. Disse viser "past glories" som Blizzard så fint kaller det, og kan være veldig vanskelige/umulig å oppnå i dag. Et godt eksempel her er PVP-titlene man kunne få før. Disse vil vises her.

Hadde også vært moro om folk kunne nevnt de større achievementsene de har nådd så langt..

Mine merkverdige er:

* The Real Stuff - Learn the artisan riding skill

* Complete 1000 quests

* Explore Outland

* Get 1000 Honorable Kills

Feats of Strength:

* Yellow Brewfest Stein :D

* Clockwork Rocket Bot

Endret av zennox
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe... Jeg har akuratt mekka group til Leeeroy! - Det er i UBRS, ikkesant?

Gjør folk i gruppa klar over at dem må vente til alle egga er klekket før dem begynner å drepe. Failet en gang fordi noen idioter ikke fulgte med da vi kom til rookery, dem bare løp inn og ja... gjorde som leeroy.

Skrevet
Hehe... Jeg har akuratt mekka group til Leeeroy! - Det er i UBRS, ikkesant?

Gjør folk i gruppa klar over at dem må vente til alle egga er klekket før dem begynner å drepe. Failet en gang fordi noen idioter ikke fulgte med da vi kom til rookery, dem bare løp inn og ja... gjorde som leeroy.

Har full gruppe med seal og hele pakka nå, så will do. Takker for tipset ^^

Skrevet

Tror det skal brukes til gear, tabars osv. i wotlk.

Dette er kun noe jeg har hørt av en jeg spiller med ingame på VT. Jeg har ingen pålitelig kilde.

Skrevet (endret)

Personlig syntes jeg achievements er skikkelig ordentlig teit.

Men det er jo bra for blizzard at folk har noe å gjøre i spillet sitt (...Mens de venter på kommende expansion)

Endret av Binko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...