Gå til innhold

CoD WaW - Hva syns du om spillet


Nerowulf

Anbefalte innlegg

Weeeeyy... I kveld, så kommer oppdatering nummer 1 til COD:WaW Betaen:

 

- De øker level Capen til 24 (Nye våpen, perks og challenges)

 

- De legger til noen HARDCORE-spillelister

 

- De legger til Search and Destroy

 

 

kilden er hentet fra Treyarch´s Community Manager JD2020, på deres offisielle hjemmeside:

 

 

"Hey guys!

 

Just wanted to give you a heads-up, tomorrow's a big day. We have an update coming to the BETA that will introduce the following:

 

- Raise the level cap to 24 (new weapons, perks, and challenges)

- Introduce some Hardcore playlists

- Add a Search & Destroy playlist

 

As I mentioned in an earlier sticky, we have collected your feedback and are aware of some anomalies with the BETA. That feedback has been invaluable, and keep it coming. You may not see all the bug fixes tomorrow, but let it be known we're working tirelessly to make sure all the problems are fixed for release.

 

Also, check out GameTrailers for our new Multiplayer trailer. That trailer will be up on the front page of COD HQ later today!

 

Regards,

-JD"

 

 

EDIT: Etter en kjapp titt, så får vi av våpen og perks unlocked:

 

Bolt action rifle: Mosin-Nagant (21)

Rifles: M1 Garand (17)

Machine Guns: DP-28 (13)

 

Perks:

 

Bomb Squad (16)

Bouncing Bettyx2 (24)

Camouflage (12)

Martyrdom (20)

Ordnance Training (12)

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter alt det negative som har blitt sagt om spillet her, ble jeg positivt overaska. Elska stemningen, og gameplayet. Men at gameplayet var bra, var jo ikke så rart siden det er som tatt rett ut av CoD4. Men stemningen og sceneryet var knallbra!
Helt enig, skjønner ikke alt sytet om at der så dårlig. Spiller heller dette framfor COD4! (mest pga. settingen egentlig)
Lenke til kommentar

Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det.

 

Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare.

Lenke til kommentar

For meg er det ingenting som heter hardcore lenger. Er førstemann til å få 7 kill streak som vil vinne. Bikkjene dreper ALTFOR lett på hardcore. Blir altfor ubalansert.

Er også jævla lei av å ikke høre folk som står 5 meter unna som står og skyter på meg, hva skjer med det?

Hvis de ikke fikser Roundhouse sin bug som gir folk mulighet til å gå under jorda og skyte deg, eller den buggen på den japan banen på dagen, hvor folk kommer seg opp på taka, før release, så gidder jeg ikke kjøpe det heller.. Er ikke noe fett å spille når det er sånn at alle driver og bugger seg rundt på mapsa..

Lenke til kommentar
Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det.

 

Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare.

Her spiller vi tross alt beta-versjonen, så det er nettopp ting som våpenbalase og slikt folk skal gi tilbakemelding om. Er jo hele vitsen med at de har beta. :)
Lenke til kommentar
Det lovet bra i starten; CoD 4 med kulere våpen og andre maps, akkuratt slik jeg ville ha det.

 

Dette var ikke tilfellet: Våpenbalansen suger kraftig og mapsa er elendige. De kunne lett ha gjort noen små tweaks på wåpna og lagd nye map, og fått et spill som hadde vært knallbra, men nei, nå suger det bare.

Her spiller vi tross alt beta-versjonen, så det er nettopp ting som våpenbalase og slikt folk skal gi tilbakemelding om. Er jo hele vitsen med at de har beta. :)

 

Sjansen for at det blir rettet til release er vel minimale, kommer vel sikkert i en patch etterhvert.

 

Noen som har spilt Hardcore modes, hørte rykter om at team killers endelig blei kicka etter 2 team kills eller noe i den dur, stemmer det?

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...