Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 09.15 gikk jeg lei av å vente på den blå baren i IE så jeg åpnet siden på nytt i Firefox. Kom da rett inn til velg billetter.....

Hadde da vært i kø i 1t 15min. Bra side!!!

Var likevel sitteplasser igjen så fikk billetter :wow:

Skrevet

De skal faen meg få lov til å legge ut flere billetter etter hvert!!! Jeg var inne for å trykke på "Finn Billetter", men så får jeg beskjed om at tiden hadde gått ut når klokken ble 0900. Dritt side.

Skrevet
for noe dritt:( hvorfor har noen fått kjøpt på torsdag?:S

På grunn av at de er medlemmer av Metclub og får derfor fordelen av å kjøpe billetter på førsalg

Skrevet
Håper danskene har bedre system. Er ihverfall flere billetter. Blir tidenes danmarkstur

bestilte billetter til to av konsertene i danmark paa torsdag, gikk fint, ingen venting eller noe:)

http://www.billetlugen.dk/forside/

Sleppes dem ikke i dag?

ikke om du er metclub medlem ^^

Skrevet

Jeg åpnet Firefox og logget inn med mamma sin, åpnet Safari og logget inn med pappa sin :)

Det resulterte i 1 billett til meg, 1 billett til min gode venn og 1 billett til pappa(damn you father) :)

Skrevet

Fy faen. Hadde en halv cm igjen 5over 9 og så kommer den ikke av flekken. Der var 1 og en halv time kasta bort. Blir av prinsipp ikke kjøp av billetter på billettservice i fremtiden, makan til dårlig system. Har ringt kontinuerlig siden halv 9 og, hjelper jo ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...