Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

enig med Marbash, er jo folk som kj;per for aa selge for 2000 kr o.s.v

skal riktig nok pr;ve aa faa 6 billetter selv, men det er fordi jeg kj;per for andre ogsaa.

mener aa ha lest et sted at en har krav paa aa faa billetter til innkj;ps pris, og om en har kj;pt billett for 2000kr har en rett til aa faa igjen det en betalte over orginal pris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det går. En kompis som prøvde dette til ACDC, de hadde masse ledige plasser når han var der klokka 9, men de får ikke printa ut der uten at du har reservert først tror jeg.

 

 

Ikke noe problem å handle på posten eller narvesen. Problemet er at de bruker akkurat det samme systemet som billettservice så når det er kø der så er det kø på posten også og man kan få beskjed om å vente å prøve igjen senere...
Lenke til kommentar

Ja, det er mere sånn "back to the roots" fra 80-tallet når de spilte klubber og mindre arenaer. De siste 15-20 årene har de knapt gjort annet enn stadionkonserter, så. De vil vel være litt nærmere publikum. Husker en scene fra Live Shit Binge&Purge-boksen, der Kirk peker på en artikkel i en avis som sier Metallica sold out 50,000 people arena e.l. mens han rister på hodet og syns det er helt sinssykt..det var fra 1989 (justice for all turneen)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg trodde det skulle gå mye mindre tid når det var i bergen på grunn av at det var mindre billetter, men da tok det bare 10 min mindre tid ca. Jeg våger å tippe minst en halltime, selvfølgelig på grunn av at systemet rakner. Hvis det ikke rakner? kanskje 15-20 minutter

 

Ser forresten at folk tror det er kl 00.00 de er lagt ut på salg, det står på billettservice, og nå er det kø:p Noen som har peiling på hvorfor det i det hele tatt står 00.00?

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Hvorfor spiller de egentlig i spektrum? Det er jo så lite og utrolig varmt der. Mye bedre med utekonsert på f.eks. Valle Hovin. Det er jo helt klart vær til det i juni, og Metallica ville ikke hatt problemer med å selge ut.

 

Pga de kjører bare innekonserter pga scenen de har nå. Midt i lokalet, ala Cunning Stunts.

 

Metallica kunne solgt ut Valle, to ganger, uten tvil.

 

Tipper serveren sprenger imorgen og at billettene er borte innen et kvarter.

 

Får be til høyere makter om en ekstrakonsert dagen derpå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...