Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde det ! :D Takk! :D

 

Men står avlyst der da, under status? men de er reservert ser det ut som.. Hva gjør jeg nå da? :S Kan jeg stikke bort på Narvesen/posten og hente billettene?? Har fått en lang kode og greier.

 

Nei, ring billettservice på 815 33 133 og forklar at du har to fittjevler liggende å vente på å bli betalt, men møkka server'n dere har klikka bananas her...! Så oppgir du bare metclub koden din og du har billetter!

 

(det ville hvertfall jeg gjort)

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar

Fikk jeg også billett da? Nå begynner jeg å lure her ... Jeg fikk ikke betalt ferdig for det kom serverfeil, men fylte ut alt kredittinfo og slikt da. Men har ikke fått noen bekreftelsesmail fra Billettservice heller. Men den ligger under online reservasjoner, med status "Cancelled" (men det står det jo på alle).

Lenke til kommentar

Levert per vanlig post

 

Denne ble bestilt online, og levert per vanlig post

 

Ordrenummer: XXXXXXXXX

 

Ordredetaljer

Ordredato Arrangement Billetter Beløp

16.10.08 METALLICA

OSLO SPEKTRUM, OSLO, NORGE

ons, 17.06.09 kl.19:30

2 1250,00 NOK

 

Din(e) billett(er)

Pristype Nivå Seksjon Rad Plass(er) Note

N/A Unummererte plasser

N/A Unummererte plasser

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, JudasKiss! :):D

 

Etter å ha snakka med en hyggelig mann på billettservice sin telefon, så er det nå i orden.. De umiddelbare selvmordstankene jeg fikk i stad er nå borte.. :p

 

Skulle nå gjerne hatt en bekreftelsesmail, men han sa at alt var i orden, 2 billetter, og at de sendes i posten :)

 

YES! :D Herregud!! :D Da blir det Metallica-konsert på meg og dama.. :D

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen, JudasKiss! :):D

 

Etter å ha snakka med en hyggelig mann på billettservice sin telefon, så er det nå i orden.. De umiddelbare selvmordstankene jeg fikk i stad er nå borte.. :p

 

Skulle nå gjerne hatt en bekreftelsesmail, men han sa at alt var i orden, 2 billetter, og at de sendes i posten :)

 

YES! :D Herregud!! :D Da blir det Metallica-konsert på meg og dama.. :D

 

Hehe... ja, det var godt å høre! Ordner seg som regel! :) Spanderte på dama den andre billetten selv...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...