Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FORBANNA DRIT! Det står at salget starter kl. 00.00, jeg kommer inn og skal bestille men får ikke bestilt. Klokken er da godt over 00.00! Jeg blir så forbanna på det systemet at jeg finner ikke ord. MØKK!

 

Og ja, jeg har allerede luftet mine meninger rundt dette systemt på e-mail til Billettservice. De klarer ikke engang å opplyse om rett tidspunkt for salgsstart!

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Alle kjøper 6 billetter uansett. Det er jo så latterlig vanskelig å komme igjennom at folk kjøper jo 6 kun fordi de slapp igjennom. Om de trenger 0 eller 6 spiller ingen rolle, man får jo solgt de for mange ganger "innkjøpspris" uansett. Å HEI dette skal bli morro... i morgen/i dag 09.00 braker det jammen meg løs!

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Er jo bare en feil fatter dere vel. Det er annonsert 09 da blir det 09.

 

Hvis alle skal hyle og skrike "FORBANNA DRIT HÆLVETE SATAN FAEN" i hele natt blir ikke dette store tråden.

 

Kan ikke du mare stikke Bytex? For oss som liker Metallica er det kjekt med informasjon rundt dette her.

Selv om det bare var en feil fra billettservice var det faan ikke mange som viste det for 10 minutter siden.

Folk må også få lov til å slippe ut litt aggresjon over dette forbanna råtne systemet til Billettservice uten at du begynner å leke mod.

Dette er tross alt en tråd vedrørende konserten Metallica skal ha i Spektrum 17. Juni, altså må du tåle at folk diskuterer billettsalget.

Lenke til kommentar

Dere kan bare slappe av foreløbig. Er bare en trykkfeil(?) om at billettene legges ut 00:00, for det gjør de ikke. De legges ut 09:00.

 

Herlighet, det er monsterkø nå, når ikke billettene er lagt ut en gang, vill ikke tenke på hvordan det blir i morgen klokken 09.00, skrekk og gru.

 

Kan nesten bare glemme å få tak i billetter.

 

(Off topic):

Bytex: Du trenger ikke være så nedverdigende. Klart folk er spent når muligheten for metallica billetter kommer. Hvilket grunnlag har du for å kalle folk for fjortiser? Slike kommentarer kan du spare deg, du er nok spent du og. Om dette er din måte å uttrykke at du er spent på, kan du telle til 10 eller gå en tur i stedenfor.

Endret av Erik B.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...