jespah Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Aller først, underforumet til Gothic fjernet? Fant det ikke så daa måtte jeg poste her. Men saken er uansett, at jeg har problemer med rep i Mora Sul. Jeg har 65, og trenger som kjent 75 for å få komme inn til Gonzales og dermed få fått på hans temple key. Problemet er bare det at jeg ikke får gitt han noen gave. Han har fått gull og Alima, men jeg får ikke gitt han Moonblade. Jeg har det, men når jeg snakker med Nasib, er det eneste valget mitt "Can I talk to Gonzales?", som jeg selvsagt får nei på pga manglende rep. Nå ga jeg moonblade til Ismael først, som en del av en anne quest, men da jeg fant ut at jeg trengte det, banka jeg han og stjal det tilbake. Hva skal jeg gjøre? Jeg må inn i tempelet! Jeg finner heller ikke Yussuf. Han er ikke lenger sammen med Crus i ørkenen. Ser av et tidligere mission at jeg har fortalt Bandaro at han er forsvunnet. Yussuf har jo en av nøklene til tempelet. Håper noen kan hjelpe meg med dette, jeg må inn i tempelet!
nullet6 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Tror kanskje Moonblade-questen ble avsluttet når du valgte å ikke gi det til gonzales og Yussuf er en del av en quest der du må finne han.. Her er en god oversikt der du kan finne svar hvis du sitter fast (du kan jo også ty til MR.Helper ved hjelp av konsoll, men det er vel siste utvei ) Her er siden
jespah Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Skrevet 14. oktober 2008 Tror kanskje Moonblade-questen ble avsluttet når du valgte å ikke gi det til gonzales og Yussuf er en del av en quest der du må finne han.. Her er en god oversikt der du kan finne svar hvis du sitter fast (du kan jo også ty til MR.Helper ved hjelp av konsoll, men det er vel siste utvei ) Her er siden Jeg fant ut at jeg også hadde gitt "Promissory notes" til Masil i stedet fro Gonzales og dermed gått glipp av 10 ex points. Prøvde derfor å se om Masil fortsatt hadde noten, noe han hadde. Måtte drepe han får å få den, da han ikke snakket med meg lenger. Men det funket og jeg kom meg inn til Gonzales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå