Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En av snusene som virkelig har gitt meg ett skikkelig positivt inntrykk er faktisk

 

Skruf Stärk Løs

SnusLosSkrufStark.jpg

 

Effekten av denne snusen er helt utrolig, den var så kraftig og så god at den faktisk gav meg hodepine.

 

Blitt helt forelsket i snusen, kjøpte meg faktisk en pølse av den.

 

Snusen anbefales på det sterkeste!

 

Som du sier at den er så sterk, vil jeg ikke påstå (men det er min mening).

Ingen spesiell ekstra effekt av denne snusen. (ikke som jeg kan føle i allefall)

 

 

Den snusen jeg har blitt hekta på i mine år som snuser er nok Ettan Løs og Grovsnus Løs.

Det er pga smaken. Har snus så lenge at jeg ikke merker noen som helst svi'ing i leppa : ( heller ikke så særlig masse at nikotinen kommer inn i blodet. men hvis dere ikke har prøvd en av de to (Grovsnus og Ettan) så anbefaler jeg å prøve de neste gang du kjøper en ask;)

 

selv snuser jeg 1 ask hver dag, bor nærme sverige så har billig snus lett tilgjenglig

 

Jeg hadde nok ikke gått rett på skruf e.l hvis jeg aldri hadde snust før.

 

Fin snus og begynne med kan være kronan løs eller göteborgs rape løs eller så klart portion hvis noen heller fåretrekker dette..

Lenke til kommentar
Aha, takker.

Jeg må nesten ha portion.

Det detter av så mye av løs som jeg svelger og blir dårlig....

Første General Løsen min også ble slik, siden jeg "lempa". Ikke lurt. :)

Ah, nei :p

Flerer forslag til gode portion snuser?

 

Skruf stark portion, Gøterborgs Rapé og general sterk er gode alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Iskall, kom med en saklig sammenlikning/vurdering av skruf original porsjon, og general porsjon! :D

 

Sammenlikning av Skruf Original Porsjon og General Porsjon

 

 

Skruf renner veldig lite i forhold til General, personlig merker jeg at general porsjon tar og renner veldig fort.

Lukten på begge to er ikke spesielt god, styrken på skruf er en del sterkere enn general sin porsjon snus.

 

Når det kommer til posene til Skruf og General er Skruf sine poser mye mindre fuktet, dvs. at de ikke renner så veldig veldig fort, noe som er ett pluss.

 

Skruf syns jeg er hakket bedre enn General Porsjon.

 

Send melding på PM, visst det var noe mer.

 

Mvh. Iskall

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Som folk her tidligere har sagt, er den ulovelig i norge, fordi det var for høyt nikotin innhold.

 

Og hva er dette for noe tull?

 

For høyt nikotininnhold? Ja,ekstra sterk inneholder jo 4 mg mer enn skruf sterk, men den er lov. Så det stemmer nok ikke at den ikke er lov, i hvertfall ikke på grunn av nikontinnivået ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...