Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta


Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wohoo!:D Betaen ankom innboksen idag! Dagen kunne ikke blitt bedre. Men har alle her fått den såpass sent som idag? De skrev vel i alle fall at de skulle sendes ut kl. 22.00 igår? Men uansett. Ble overlykkelig når jeg fikk se den gledelige meldingen på skolen idag! Kan ikke vente til å komme hjem.

Lenke til kommentar
De som har brukt koden, og ikke vil spille lenger; er det mulig å bruke kodene deres hvis de sletter betaen eller noe? Eller er det bare sånn at man får laste betaen ned bare en gang med en kode?

Tviler på at det funker :p

 

KJGVF-94P83-VCFFJ-KX96T-XGJ9

 

Det mangler et tall på slutten av keyen, så får den som har mest lyst på den prøve seg frem :!:

Lenke til kommentar
De som har brukt koden, og ikke vil spille lenger; er det mulig å bruke kodene deres hvis de sletter betaen eller noe? Eller er det bare sånn at man får laste betaen ned bare en gang med en kode?

Tviler på at det funker :p

 

KJGVF-94P83-VCFFJ-KX96T-XGJ9

 

Det mangler et tall på slutten av keyen, så får den som har mest lyst på den prøve seg frem :!:

 

Tallet er 8... :p

 

 

Tnx m8...:) Noen ganger kan det være en fordel og våkne før klokka ringer også..

Jeg er en av de som alltid går glipp av beta tester, misset senest Resistance i går og Little Big Planet når den kom..

 

Tusen takk igjen... :D

Lenke til kommentar
Andre som opplever en helvetes lag i halvparten av spilla?

 

Et lite tips er å trykke "x" før du trykker på "Find Games". Da har du sjansen til å bare velge games med hosts nær deg. Regner med at du kan gjøre søket helt ned til Nord-Europa/Norge. Det gjorde undere for meg. Jeg hadde bare en rød søyle i jeg vet ikke hvor mange games, men så fant jeg den funksjonen og har stort sett alltid fire grønne søyler nå.

 

Skal prøve det, takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...