Gå til innhold

Sign up, gutta - CoD 5 Beta

Landeplagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forstår at folk foretrekker CoD 4 framfor Cod 5 BETA med kun 3 brett og maks level 11. Hva hadde dere venta egentlig?

Positivt overrasket så langt.

Det blir vel gjerne det at folk sammenligner COD:WaW betaen, med COD4 betaen, som kom i fjor. I mine øyne, så fremstår fremdeles COD4, grunnet Morderne krigføring (Som var noe nytt og fresht innenfor COD serien) som det beste. Men COD:WaW virker meget bra, så langt.

Skrevet (endret)

Noen som har en kode til overs som de vil bytte mot en garantert fungerende EndWar kode? Send PM.

Endret av r88
Skrevet
Forstår at folk foretrekker CoD 4 framfor Cod 5 BETA med kun 3 brett og maks level 11. Hva hadde dere venta egentlig?

Positivt overrasket så langt.

Det blir vel gjerne det at folk sammenligner COD:WaW betaen, med COD4 betaen, som kom i fjor. I mine øyne, så fremstår fremdeles COD4, grunnet Morderne krigføring (Som var noe nytt og fresht innenfor COD serien) som det beste. Men COD:WaW virker meget bra, så langt.

Det er jo en mer rettferdig sammenligning. Men etter så mye CoD4 så husker folk virkelig hvordan det var å sitte med en Cod 4 Beta da den kom? Jeg syntes også med Cod 4 Beta at det var noe nytt, men om den betaen var så mye bedre enn Cod 5 beta veit jeg ikke nå lenger. Jeg er bortskjemt med fullversjonen. :)

Skrevet (endret)

Edit: feil beta tråd... flause

Man kan fortsatt registrere koder, så om du får tak i er det ikke for sent, men hvem som sender ut til folk nå lenger vet jeg ikke.

Endret av archongamer
Skrevet
har masse koder, en kunde som spurte.

Siden jeg regga for noen dager siden så var det ikke godt å si hvordan status var etter de 20k fra eurogamer.

Siste jeg vet registerete kode og lastet ned var en kompis kl 03:30 i natt i hvertfall, så om ingenting har skjedd siden da er det bare å registere og laste ned ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...