Gå til innhold

Guild Wars, noen her som spiller dette? Hvis det er så fortell litt om din erfaring så langt:)


Anbefalte innlegg

Hei jeg har skaffet meg Guild Wars for snart 3 uker siden, prophecies med tilleggspakken Eye of the north. Jeg synes spillet er utrolig bra og mye bedre enn andre mmorpg som jeg har prøvd. Skal kjøpe meg de resterende pakkene kommende uke:)

 

Her er litt fakta om mine nåværende characters:

 

Guild: AOK (Alliance of Kryta)

 

1: Mafciago X

Type: Warrior/Monk

lvl: 20

 

2: Red Mafciago

Type: Ranger/elementalist

lvl: (i skrivende stund) 8

 

Oppfordrer alle som liker mmorpg spill til å spille dette, og til dere som allerede gjør det så vil jeg gjerne vite litt om deres erfaringer og om deres character(s):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt GW i 1 og et halvt år (+/-)

har vel en ganske velbrukt account, men har da gått lei, litt for få levler etter min mening :dontgetit:

men, jeg kan anbefale dette spillet veldig sterkt for alle som liker mmorpg spill :yes:

 

Sitter bare å gleder meg som en unge til GW 2 :thumbup:

Lenke til kommentar

Prøvde både Prophecies og Nightfall og har svært blandede følelser. Grafisk ser det meget bra ut, og selve spillet er interessant i seg selv. At man har helter i Nightfall (dvs full gruppe med AI folk) gjør at man ikke trenger å lete etter en gruppe om man vil ta vanskeligere quester.

 

Dessverre hadde det altfor mange negative sider for min del. Hvert eneste område må patches hver for seg mens man spiller, så da snakker man vanvittig loadingtid til tider. Communityet er det dårligste jeg har sett noensinne (tok mindre enn fem minutter å få første idiot på /ignore lista, og det var ikke akkurat et engangstilfelle) og kun byene er felles. Det gjør at stort sett hele spillet er en eneste stor instance, så helle MMO-biten er ganske meningsløs. Hadde det vært et single-player spill hadde jeg nok sikkert fortsatt spilt det, men det ble for kjedelig som MMO.

Lenke til kommentar

Nå er det da heller ikke et MMORPG, men et Competitive Online Role Playing Game. Merk Competitive. Spill PvP or stfu.

 

Edit: Og i løpet av de ca. to årene jeg spilte GW, alle expansion packs, og elendig linje, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært plaget av lang loading.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg spilte GW i 1-2 uker, helt til jeg nådde lvl 20, (som tok forferdelig kort tid) og etter det gikk jeg bare forferdelig lei, og har ikke rørt det på et år eller noe lignende. (selv om veien opp til lvl 20 var kjempefin)

Lenke til kommentar

som jeg har skrevet i andre gw tråder, lag en -image på slutten av snarveien og hele spillet lastes ned. (fjern den etterpå for og spille)

jeg spillte mye første par årene, men bruker det kun til pvp nå og da nå for tiden. har alle tillegss pakkene (som egentlig er ett must for pvp for og unlocka alle skillsa. )

har nå skiftet til warhammer for pvp og lotr for pve. men gw er jo genialt med att det er gratis å spille, så nå og da drar jeg noen runder ra for og ha litt rask action.

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Azdaroth darkblade

 

Veteran, med ca 1500 spilletimer bak seg... :sick:

 

 

Men jeg begynner å lure på om jeg skal kjøpe resten av xp pakkene,og starte på nytt.. Det er jo tross alt veldig morro å spille GW!

Det er ikke et spill du helst ville vært foruten.. Anbefales veldig, men minuset er at om du ikke har ekspansjonene vil du henge veldig etter, når det gjelder ferdigheter.. Har du f.eks bare prophecies og nightfall, spiller w\mo, vil du slite mot en w/mo som har prophecies, factions, nightfall og eye of the north. Det er så mange bra eliteskills, for ikke å snakke om vanlige skills, i de to siste pakkene..

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt 2 eksemplærer av spillet da det kom ut for sambo'n og meg. Tenk deg... endelig et MMORPG av profesjonell standard som ikke krevde månedsavgift.

 

Spillet suger dessverre balle... det har sambo'n og meg konkludert. Jeg har jo prøvd igjen og igjen seinere med nyere versjoner, patcher osv. Spillet forblir kjedelig og idiotisk etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i over 3år nå etter nesten 4000timer i spillet er det fremdeles like fantastisk som når jeg startet ^^

Jeg har 10lvl 20folk, men elite sett eller bedre på alle sammen ;)

 

At det går fort å komme opp til level 20 er bare bra. I Guild Wars er det endgame dungeons/instances som gjelder, ikke den evige levlingen.

 

Jeg spilte også Age of Conan en stund, men gikk raskt tilbake til GW.

Spillet kan bli kjedelig om en spiller med heros(npcs) og henchmen, men om enn spiller med guild/alliance er det utrolig morro!

 

Om noen ønsker kontakt inne i spillet kan dere legge med til i vennelisten ;)

ign: Hel Fenrisulfr

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt 2 eksemplærer av spillet da det kom ut for sambo'n og meg. Tenk deg... endelig et MMORPG av profesjonell standard som ikke krevde månedsavgift.

 

Spillet suger dessverre balle... det har sambo'n og meg konkludert. Jeg har jo prøvd igjen og igjen seinere med nyere versjoner, patcher osv. Spillet forblir kjedelig og idiotisk etter min mening.

 

gw er ikke ett spill som 2 stykkker kan gå og utforske verden og levle opp i egentlig.

det er mye mer ett lag basert pvp spill.

det er 2 ting som gjør gw bra.

 

1. kvikk pvp når du har en halvtime til overs ved ra/ta/hoh

2. beste lag baserte pvp.

 

Jeg spiller for tiden warhammer og lotr. fyrer opp gw når jeg bare vil spille litt raskt pvp.

 

For dere vil jeg heller anbefale lotr. Pve er bare fantastisk i dette spillet, og 2 som levler opp sammmen er veldig morsomt. en tank og en healer kan gjøre alt. og er 50% av grupppen når dere skal gjøre fellowship (lag) quester. dps er enkelt å fylle inn.

 

 

(warhammer er egentlig mer likt gw)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...