Gå til innhold

Hvor er det flest jenter i forsvaret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å være slem, men de fleste jentene som er i forsvaret, er hva skal man si, mindre pene....

 

Da syns jeg du kan holde det for deg selv.

Blir like dumt av deg å si at de aller fleste jentene i forsvaret er mindre pene , Som at jeg drar til militære for å syte og klage. Du har ikke sett alle jentene som har vært , er , eller skal inn dit. så blir for dumt for min del. :D

Lenke til kommentar
Alle(3 i førstegangstjenesten + 5 på befalsskolen) jentene som var ved HVUV var deilig, men jeg tror jeg ble litt påvirket siden jeg ikke hadde sett andre jenter på et par måneder. Hvertfall en av de "stygge" jeg så på innrykket ble helt nydelig da jeg så henne et par uker senere.

 

Deilige var nå å dra det litt langt, men de 3 i KP.A. Og da tenker jeg spesielt på hu blonde, RAWR. Nei, når jeg tenker meg om så var alle fine ved innrykk, og veldig fine ved dimisjon :p

 

Men det er sant som Bruktbilen sier. De jentene du ser på innrykket er LANGT penere etter rekrutten :p

Lenke til kommentar
Deilige var nå å dra det litt langt, men de 3 i KP.A. Og da tenker jeg spesielt på hu blonde, RAWR.

 

Hun lille blonde på befalsskolen var... huff heldig de som får ha henne.

 

Vi burde hatt kvinnelige befal, de virket så mye hyggeligere, som sanitet/stripper dama. Får meg til å tenke, finnes det kvinnlige nazi befal? Bare tanken er pirrende >.>

Lenke til kommentar
Deilige var nå å dra det litt langt, men de 3 i KP.A. Og da tenker jeg spesielt på hu blonde, RAWR.

 

Hun lille blonde på befalsskolen var... huff heldig de som får ha henne.

 

Vi burde hatt kvinnelige befal, de virket så mye hyggeligere, som sanitet/stripper dama. Får meg til å tenke, finnes det kvinnlige nazi befal? Bare tanken er pirrende >.>

 

Ryktet skulle ha det til at mange hadde hatt henne også. :p Men det er bare feltrykter spredd av ymse UB-korper.

 

Kvinnelig nazi befal? Jeg liker tanken din :p Btw, hun sanitetsdama.. Å herre. Når jeg lå på sjukestua med det noro-virus driten så var hun mitt absolutte lyspunkt hver dag :p

Lenke til kommentar
Btw, hun sanitetsdama.. Å herre. Når jeg lå på sjukestua med det noro-virus driten så var hun mitt absolutte lyspunkt hver dag :p

 

Hun var til stor hjelp under bakkeløpet perversen, hang bak henne en stund fordi hun bare måtte velge den dagen til å gå med en trang treningsbukse, men hun var så treg at jeg måtte løpe ifra henne :|

Lenke til kommentar
Btw, hun sanitetsdama.. Å herre. Når jeg lå på sjukestua med det noro-virus driten så var hun mitt absolutte lyspunkt hver dag :p

 

Hun var til stor hjelp under bakkeløpet perversen, hang bak henne en stund fordi hun bare måtte velge den dagen til å gå med en trang treningsbukse, men hun var så treg at jeg måtte løpe ifra henne :|

 

Hadde samme problemet :/

 

Lå bak de to jentene fra KP.A i lang tid, da de også hadde tights på seg, men siden begge to røyka, så sprang jeg lett i fra de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...