Gå til innhold

PS3 BioShock Apparently Looks BioShitty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dykk veit. Eg er framleis xbox fanboy. Så postar berre det eg kan for å rettferdiggjere kjøp av inferior hardware.

 

Ja, vet! Bruker også å gjøre dette! Long live fanboys!

 

 

Men uansett står på mitt. Du viser ett bilde med en dårlig texture. Og skriver så "Trist at PS3 igjen(?) får ein dårleg port av eit utruleg bra spel." Om denne texture hadde vært dårlig i retail versjonen så er dette stemplet dårlig port? Er den ene texture så viktig?

Lenke til kommentar

Liz fra 2K forumet.. (Hun er en del av utviklerteamet)

 

Hey guys,

 

First, I want to thank you for the acute attention to detail and the Spartan level of expectation our most devoted BioShock fans hold us to, and how excited you are and attentive to the BioShock PS3 demo. When we saw a post asking about issues found in the demo, we jumped on it immediately. And you know what, you're right. The texture in the PS3 demo of the downed Big Daddy does not match our level of quality either. This slipped by. We admit it. However, I want to assure you that this is an exception, and not a rule, and while I regret this oversight, we put a lot of love into making this game look amazing for the PS3 and I'm sure that when you play the rest of the demo you will agree that the textures are not all like this one instance.

 

As for the other issues and concerns, we are currently diligently working to replicate any bugs, and will report back to you with what we find. Thank you for your vigilance here and moving forward.

 

Kilde

 

Behov for å syte much? :)

 

 

EDIT: Ups.. Lese førstepost heeeelt.. :)

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
EDIT: Ups.. Lese førstepost heeeelt.. :)
Japp - hadde med denne eg òg. ;)

 

Eg kunne nok sikkert formulert meg annleis. Eg kunne vel heller ha skreve noko som f.eks, 'trist at folk som har venta på dette spelet vil få ein 'dårlegare' versjon'.

 

Dårlegare i gåseauge - ettersom det ikkje er sikkert dette er i retail utgåva. :)

Lenke til kommentar

Driter egentlig i om det er ett eller annet dårlig tekstur her og der.

 

Har infunne meg med at Epic's Unreal-motor holder endel dårligere grafisk kvalitet enn endel av de andre PS3-motorene. :-/

Ihvertfall når andre enn Epic bruker motoren.

Og de fleste Unreal-spill ser ut som ender opp med å være best på PC, og dårligere på konsoll. :-/

 

Unreal på PS3 pleier uansett å ha akseptabel grafikk. :-/

Det som trolig kommer til å avgjøre om jeg kjøper spillet eller ikke, er om det blir muligheter å forandre skyting til L1/R1.

Har hørt mye bra om det, og satser på at det er ett bra spill som blir verd pengene.

Men leste det bare var L2/R2 på demoen (er på flyttefot, så mangler internet hjemme og ikke fått testet demoen selv), og jeg liker best å spille med skyte/peke-finger på L1/R1.

Så om de er på feil plass; så dropper jeg Bioshock i høst tror jeg. :-/

Lenke til kommentar
Ja, ikke noen tvil om at viss man vil ha best grafikk på Bioshock så må man for all del ikke velge konsoll versjonene, men pc versjonen. Selv med ett middel klasse skjermkort så knuser pc konsoll grafikken. Men så er det digg å sitte på konsoll å spille :p

 

Hvilken konsoll sitter du på? Ikke Wii håper jeg. Den er så liten at den fort kan forsvinne opp der du vet :p

Lenke til kommentar
Ja, ikke noen tvil om at viss man vil ha best grafikk på Bioshock så må man for all del ikke velge konsoll versjonene, men pc versjonen. Selv med ett middel klasse skjermkort så knuser pc konsoll grafikken. Men så er det digg å sitte på konsoll å spille :p

 

Hvilken konsoll sitter du på? Ikke Wii håper jeg. Den er så liten at den fort kan forsvinne opp der du vet :p

 

Haha :p Ble litt feil det der ja!!

Lenke til kommentar

Slike sammenligninger har man forferdelig lite igjen for annet enn krangel og irritasjon. Jeg spør meg selv; er dette såpass viktig å diskutere?

 

Om du sitter med PS3 og X360 så kan det kanskje være relevanse, men har du PS3 og X360 er sannsyneligheten og tilstede at du allerede har X360 versjonen og sikkert ikke bryr deg om PS3 versjonen.

 

Og har du kun PS3 så spiller det veldig liten rolle for forskjellen er som jeg har sett minimale om nærmest ikke tilstedeværende.

 

Så hva er vitsen å krangle om 2 piksler som muligens om mulig kanskje ser bedre ut på den ene eller den andre?

Lenke til kommentar
Slike sammenligninger har man forferdelig lite igjen for annet enn krangel og irritasjon. Jeg spør meg selv; er dette såpass viktig å diskutere?

 

Om du sitter med PS3 og X360 så kan det kanskje være relevanse, men har du PS3 og X360 er sannsyneligheten og tilstede at du allerede har X360 versjonen og sikkert ikke bryr deg om PS3 versjonen.

 

Og har du kun PS3 så spiller det veldig liten rolle for forskjellen er som jeg har sett minimale om nærmest ikke tilstedeværende.

 

Så hva er vitsen å krangle om 2 piksler som muligens om mulig kanskje ser bedre ut på den ene eller den andre?

 

Er jo litt moro :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt demoen og jeg var ikke plaget av dårlig grafikk. Mulig at det teknisk sett var litt dårlig her og der, men det gir jeg f**n i. Artistisk sett var demoen, og sikkert resten av spillet, en perle. Det blir kjøp på denne karen.

 

Men såklart, alltid irriterende at utviklerne ikke har gjort en god nok jobb.

Lenke til kommentar
Turte ikke opprette tråden selv, da jeg ville blitt lynsjet som XBox Fanboy.

Glad noen andre gjorde det. Når en utvikler slurver SÅ mye som her, da krever det oppmerksomhet.

Du skjønar, eg har ingen regard of my own wellbeeing på the internets. (Ordentleg Norsk-lesk)

 

Eg opererar på grensa til det ekstreme når det kjem til internettsnakk! :)

 

 

Nå har jeg spilt demoen og jeg var ikke plaget av dårlig grafikk. Mulig at det teknisk sett var litt dårlig her og der, men det gir jeg f**n i. Artistisk sett var demoen, og sikkert resten av spillet, en perle. Det blir kjøp på denne karen.

 

Men såklart, alltid irriterende at utviklerne ikke har gjort en god nok jobb.

Spelet er heilt utruleg.

Me får berre håpe at Gore Verbinski gjer ein god jobb med å ta spelet til storskjermen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...