Gå til innhold

Warhammer Online: WAR End Game


Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at det ikke fins en eneste PVE Instance i hele WAR.

å at Endgame blir PvP /RvR raids å andre pvp ting.

blir ikke det VELDIG fort kjedelig da?

 

Så lurer jeg på, hvorfor sier så mange at WAR sin grafikk er så bra. Jeg synes grafikken er værre enn WoW på noen Steder, jeg sier ikke at det er en dårlig ting, men det er langt fra 'veldig bra' grafikk. Jeg kjører Oblivion på Maksimum + enda litt bedre, å samme med AoC (Bare et eksempel) Å det uten noen problemer.

 

Jeg sjekka settingsene til WAR å jeg har alt på fult, men alikevel er det ikke bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes instancer jo. Har vel strengt talt flere enn wow hadde ved release. Men spillet handler ikke om PvE grinding, så hvor mange flere som vil komme er heller uvisst.

 

 

Om du har rig til det, så bør du slå på AA og AF i windows (fungerer vel bare med nvidia control panel tror jeg).

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Det er da flere PVE-instancer i WAR? Men WAR er veldig RvR-orientert ja. Det er nettopp da det ikke blir kjedelig, istedenfor å bare ha muligheten til å gå gjennom det samme om og om igjen mot creeps for å få bedre gear (selv om det også er morsomt) så får man store Keep-sieges og omfattende RvR-raid som jeg synes virker veldig spennende til nå. Når man også spiller mot andre spillere gjør det jo at det blir langt mer utfordrende enn random NPC-creeps.

 

Vel, grafikken er ikke ment til å være noe spesielt bra? Det skal se alright ut, men samtidig fungere som ett MMO. WoW er jo hakket mer tegneserieaktig og fungerer jo veldig bra slik.

 

Det er ikke så veldig funksjonabelt å sammenligne ett MMO med ett grafikkwank-spill som Oblivion. AoC har kanskje bedre grafikk, men som sagt. Dette er langt fra førstprioritet på ett MMO.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Hmm, så det er noen instancer da. Hørte hele guilden min prata om at det ikke fins PvE Raids. Kanskje det ikke fins raids til det, men heller gruppe instancer, sånne småe instancer.

 

Jeg sammenligner sefølgelig ikke Oblivion å AoC med WAR, jeg sa bare at jeg kjører dem uten noen problemer slik at dere skulle sleppe å spørre om jeg har en gammal elendig pc eller no =P

 

Men det er fortsatt noe som mangler synes jeg, blir liksom litt spesielt? Kan vel være siden jeg ikke kjenner NOEN som spiller WAR også, men det er noe som mangler =/

Lenke til kommentar

Det som mangler er litt av det sosiale, chat-systemet burde forbedres og jeg vil nok også tro at de ikke har fått optimalisert spillet enda. Derfor det gjerne blir litt shaky med grafikk.

 

Spillet revolverer veldig rundt guilds og gruppehandling. Slik som Public Questsa og RvR-kamper. Så det er en betydelig stor fordel å skaffe seg slik. Det blir ofte kjedelig hvis du bare løper rundt alene i MMOs, kanskje jeg var mer heldig slik da jeg spiller sammen med en kamerat og har gjort det siden rank 6 elns.

 

edit: Du hadde guild ja.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Du har jo de like sewers-vingene i Altdorf såvidt jeg vet? Skal nevnes at de gangene jeg har prøvd meg der har vi blitt slaktet på første mob.

 

hmm. vi bruker å trene opp nye guild medlemmer dær. enkel som fy, men så er jo gruppa sånn ca level 15-25 med rutinerte folk..

 

vi har begynt på neste dungeon level 22-33 (mount gunbad) er blitt utryddet noen ganger på trollene, men fin utfordring (vi er litt lav elv enda. meste runt 20.

 

http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Dungeon

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, hvorfor skal rvr/pvp "grinding" være så mye mer kjedelig enn "grinding" av dungeons? Er jo samme greia egentlig, bare at en sloss mot virkelig folk istede for NPC'er. Tror folk har blitt for vandt til det å raide dungeons jeg, på tide å åpne øynene for nye ting.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Er det noe som er kjedelig så er det wiperuns i samme jævla instance gang på gang. Så, når man endelig klarer hele så kan man farme den 9861345 til i jakt på litt utstyr bare for å kunne starte hele greia på nytt i neste instance.

 

PvP/RvR er da i det minste dynamisk, og ikke scriptede statiske kamper.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, hvorfor skal rvr/pvp "grinding" være så mye mer kjedelig enn "grinding" av dungeons? Er jo samme greia egentlig, bare at en sloss mot virkelig folk istede for NPC'er. Tror folk har blitt for vandt til det å raide dungeons jeg, på tide å åpne øynene for nye ting.

 

Om det var rettet til meg så må du vite at jeg elsker PvP, det er så si det eneste jeg liker med MMORPG's. Liker ikke queste å alt det der. Men pvp er alt jeg gjør, Scenarios synes jeg ikke ble artig før lvl 9, så etter 12 ble det kjedelig igjen, siden jeg ikke har sjanse på å ta de fleste. men etter 20 blir det sikkert artig som fy der også.

 

så WAR hørtes perfekt ut får meg, å det kan hende det er det selv om jeg ikke vet det enda.

Men som jeg har sakt tidligere, så er det noe som mangler, jeg blir liksom ikke dratt inn i spillet, slik jeg ble med WoW de første måndene, LOTRO, AoC osv. Men WAR ble ikke slik.

 

Instancer får å lvle er artig, men kan bli kjedelig fort.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, hvorfor skal rvr/pvp "grinding" være så mye mer kjedelig enn "grinding" av dungeons? Er jo samme greia egentlig, bare at en sloss mot virkelig folk istede for NPC'er. Tror folk har blitt for vandt til det å raide dungeons jeg, på tide å åpne øynene for nye ting.

 

Om det var rettet til meg så må du vite at jeg elsker PvP, det er så si det eneste jeg liker med MMORPG's.

 

 

Er vel retta til alle som mener/tror at pvp/rvr blir kjedelig i lengden. I mine øyne så er det akkurat det samme som å "grinde" dungeons, bare at her har du virkelige folk du spiller mot, som kan forandre sin taktikk når som helst, som gjør det hele mere dynamisk, som allerede er nevnt. Har du overlevd med raiding av dungeons i noen år, så ser jeg ikke problemet med å overleve med pvp/rvr "grinding" i noen år.

Lenke til kommentar
Finnes instancer jo. Har vel strengt talt flere enn wow hadde ved release. Men spillet handler ikke om PvE grinding, så hvor mange flere som vil komme er heller uvisst.

 

 

Om du har rig til det, så bør du slå på AA og AF i windows (fungerer vel bare med nvidia control panel tror jeg).

Nettop, det er flust med instancer. Det vil definitivt være ett pve endgame i WAR, men rvr capital city raids, keep sieges og sånnt kommer nok til å dominere.

Lenke til kommentar
Du har jo de like sewers-vingene i Altdorf såvidt jeg vet? Skal nevnes at de gangene jeg har prøvd meg der har vi blitt slaktet på første mob.

 

 

Ja, det er sant. Glemte Sewers :p

 

Har vært med og ta litt trashmobs i Gunbad. Blant annet noen Giants. Vi spillte ikke så lang inn, siden vi var rank 20-22. Men det var definitivt et av de mest imponerende stedene visuellt sett. Minnet litt om Blackrock i WoW.

 

Fant en ganske kul PQ i Altdorf. Cult of the Feathered Coin. Man skal drepe 30 mobs på 9 minutter som spawner ut av et magisk speil.

 

 

Edit: Takk for wiki link!

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Hadde en 4 timers Keep siege i går, Order kom med kanoner, rambukker og alt - men vi overlevde den lange natten.

 

Dette KNUSTE alt jeg har vært med på i MMOs, glem kjedlige instancer med statiske npc`er som man hakker på for å få ny rosa skjorte.

 

I Avelorn? isåfall var der, på order siden. Irriterte meg at vi ikke greide å ta keepet, men vi var jo bare randoms :/ Men gøy var det, jævlig mange på begge sider til tider værtfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...