Gå til innhold

Billedkunst: Modern Time Art|| Blir glad for respons!


Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd meg som kunstner, og er ganske fornøyd med utfallet. Disse har jeg jobbet lenge med.

Håper dere kan gi meg seriøs respons :)

Bildene ligger under

 

På forhånd takk!

 

1. Ownership

2. Passion Of The V's

3. The World Today

4. What is love?

post-139876-1222960380_thumb.jpg

post-139876-1222960388_thumb.jpg

post-139876-1222960396_thumb.jpg

post-139876-1222960403_thumb.jpg

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tips til deg. Sett deg litt inn i dei ulike kunst/maleri stilene og studer bilder av dei stilene du ønsker å lage. Ikkje prøv å kopier andre maleri/bilder men lag noko som man kan sjå at dette er det du som har laget. Ikkje bruk paint vist du skal lage noko på pcen og prøv å gjere det bra, ikkje som dei bilda over.

 

Det første du burde lære deg er å tegne så tegne på pc. Bra bilder er mykje arbeid ikkje 5min i paint.

Lenke til kommentar
Liker dere ikke kunsten min?

 

Dette var trist altså... :(

 

Men, man får vel bare rette seg etter kritikk!

du må prøve å finne deg din egen stil, og gi din kunst noe "eyecatch", jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til med bildene eller hva du vil publikum skal tenke.....men en start er jo å prøve å lage flere versjoner av samme bilde. Dette kan hjelpe til med å gi deg selv ideer underveis. Og det er kanskje ikke så lurt å bli en politisk kunstner...det er ihvertfall min mening, i og med at det er vanskelig.

Lenke til kommentar

Alompi....

er det noen kunstner du liker, elleR noen stil som du synes er bra, elleR noen emner du eR opptatt av?

Slike ting eR vanskelige å bli klok på i starten. Dette handleR om å prøve og feile. Du må tørre å slikke tak på hva folk flest tenkeR om kunst og finne fram til din egen VERDEN og tenke mer på hva eR egentlig mening med MIN kunst?

skal den være politisk, ironisk, "eyecatch", tankefull, fargefullt, fargeløst, realistisk(henger sammen med politisk kunst), life-like, sterilt eR det tegning eller skulptur.....osv.

 

Jeg likeR fargeklasj, og redigering, jeg har vært opptatt av at kunst ikke skal gi publikum mye å tenke på...de skal bare se og like det de ser. Men har også drevet med tenkende kunst, der jeg ønsker at publikum skal tenke selv og ikke at du som kunstneR skal tenke for dem med f.eks å gi publikum en klar god tittel.

 

Kunst for meg handleR om å bli sett, bli lagt merke til. Når du går inn på et galleri så skal kunsten skinne og du skal bli på en måte bli tiltrukket av det du ser/hører...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...