gtamann Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 hei jeg har spilt i 2 år på bronzebeard severn og jeg begynner å bli litt lei av den servern, noen som har tips til en ny server jeg kan spille på? med en del norske spillere der. og hvilke race,class burde jeg være? jeg har 1 level 70 dwawf hunter har spilt igjennom alle classene i ulike levler. men jeg har ikke spilt så mye på horde siden noe som jeg vurderer og gjøre. noen tips til hvilke server jeg burde starte på?
SkummelType Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Mye nordmenn på The Maelstrom iallefall. tør ikke anslå noe eksakt tall men over 100 aktive.
Rookie_NO Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hehe, bytte server er bare ett av trinnene på "i-ferd-med-å-bli-drittlei-WoW" stigen
gtamann Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Hehe, bytte server er bare ett av trinnene på "i-ferd-med-å-bli-drittlei-WoW" stigen Sant men jeg har liksom lyst til å skifte server noen som har tips til Horde:race,class? Alliance:race,class?
faldmo Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 nja, kan være mange grunner til at man bytter server uten at man nødvendigvis må være lei spillet
Pepsi Max Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Outland helt klart.. Kjempe mye aktivitet der. Mange skandinaviske!
Dkdaffy Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 spiller selv på outland, kan ikke si det er mange nordmenn der akkurat, men svensker er det i fleng...har også begynt å komme litt fler nordmenn nå enn det var før da.. Kazzak/grim batol både horde og alliance er det sykt mange nordmenn
CypheroN Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Var mange norske før (horde) på Grim Batol vet jeg. Hvordna det står til nå er jeg usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå