ItsMee Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Leter etter et bra gratis mmorpg, har lett litt rundt og sånt men vet liksom aldri helt hva man får Så lurte på om noen hadde noen anbefalinger? Liker sånn eventyr spill med alver og lignende trenger ikke å være sånn realistisk men liker ikke 2d spill Takk på forhånd
Skugga Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Risk your life er fremdeles gratis tror jeg Google
Tittoffer Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Guild Wars er gratis koster 15,- på Game Shop tror jeg
PgUp Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Er også ute etter et bra mmorpg som er helt gratis. Da mener jeg med skikkelig grafikk, gjerne bedre enn fks. wow. Noen anbefalinger?
Skugga Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Heeelt gratis. Det er heeelt forferdelig å måtte punge ut 105 kroner i måneden for 300~ potensielle timer med underholdning. Hva får man for 100 kroner i dag, en hamburgermeny og .5l cola?
Bruktbilen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 MMORPG er mer eller like gratis som alle andre spill, bare spis et par poser mindre godteri i måneden, eller en mindre hamburger. Ellers er Guild Wars ganske bra, ingen månedskostnader.
White_Tiger Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Anarchy Online har noe som kalles Froobs, det er gratis konto så lenge du spiller uten expansion(Notum wars er med på froob). http://www.anarchy-online.com/wsp/anarchy/...,1005,1070,1088 Det kommer også snart ny game engine så det vil se litt penere ut enn det gjør i dag.
Khogn Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Guild Wars er fascinerende kjedelig, i hvert fall det første spillet. Har ikke prøvd de andre... Jeg skjønner forresten de som klager på prisen på en MMORPG. Det er jo snakk om samme pris som vanlige spill (~400,-) pluss ca. 100 i måned. Uansett hvor mye du spiller, og hvor mange andre spill du spiller, vil du til slutt sannsynligvis bruke mange tusen kroner på ett spill. Selvsagt er det en god grunn: oppdatering, oppfølging, service osv. men det er likevel snakk om en drøyt høy pris for bare 1 spill... og det er vanskelig når du er en gamer som spiller mye forskjellig. Det blir i hvert fall fort uaktuelt å spille 4-5 betalende MMORPG, og man er nødt til å velge ut mange gode spill. Synd.
Bruktbilen Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Hvis du bruker flere tusen kroner har du også spilt i flere år, og da blir de kronene du brukte på spillet helt ubetydelig. Jobb en dag i måneden og du har betalt for rundt et halvt år.
Khogn Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Hvis du bruker flere tusen kroner har du også spilt i flere år, og da blir de kronene du brukte på spillet helt ubetydelig. Jobb en dag i måneden og du har betalt for rundt et halvt år. Ja det er en grei pris når du spiller ett MMORPG mye og spiller egentlig ikke så mye annet. Men hvis du spiller en gang i uken, eller 2 om måneden fordi du har mye annet å sette tennene i blir det fort drøyt dyrt. Jeg synes at spill helt opp til 600,- er en grei pris, og jeg bruker jo ekstremt mye på spillkjøp fordi jeg liker å spille mye forskjellig. Men når ett spill alene er ansvarlig for 50% av spillutgiftene kan man lure på om man heller burde droppe det og spille f.e. NWN2 online når man først skal ha et multiplayer RPG. Sammenlignet med gode online spill som Battlefield, CoD4, osv. som har egentlig en nesten like lang levetid og som er gratis til bruk er MMORPG en dårlig investering. Du får altså lite for pengene. Når du spiller kun WoW eller AoC eller LOTRO er det derimot en helt grei ordning å betale fast hver måned for et stort spill i konstant utvikling. Jeg synes en god løsning hadde vært reklame (ikke nødvendigvis i spillet, men når du logger deg på) i stede for faste månedsavgifter. Jeg tror at en forretningsmodell som kommende Battlefield Heroes kan være fremtiden for online-spilling, uavhengig av sjanger. Endret 29. september 2008 av Khogn
xFreakyx Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 jeg kan anbefale deg Archlord. det er gratis og ser faktisk ganske pent ut
Lange Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) http://www.deadfrontier.com/ edit: åja... dette spillet er veldig 2D >< Endret 29. september 2008 av Lange
Keylar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Skjønner ikke hvorfor man spør om ett gratis mmo som er bedre enn wow eller guild wars. Det finnes ikke. Det koster tid og penger å utvikle bra spill og du får neppe det gratis hvis Wow er standarden.
aspic Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 http://www.deadfrontier.com/edit: åja... dette spillet er veldig 2D >< Er det kjekt? Eg prøvde demoane litt, men er det meir enn berre tankelaus skyting etter zombiar? Er det chat ingame?
vikingkylling Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tok meg ti sekunder å finne flere gratis MMORPG'er enn jeg noensinne får tid til å prøve. http://www.gameogre.com/freemmorpgs.htm
Lange Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tok meg ti sekunder å finne flere gratis MMORPG'er enn jeg noensinne får tid til å prøve. http://www.gameogre.com/freemmorpgs.htm Og så er 99% av de dårlige også.
ole_marius Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 har to stykker alla wow bare gratis regnum online og perfect world
vikingkylling Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Tok meg ti sekunder å finne flere gratis MMORPG'er enn jeg noensinne får tid til å prøve. http://www.gameogre.com/freemmorpgs.htm Og så er 99% av de dårlige også. Ikke skyld på meg. Det er ikke jeg som lager spillene eller denne listen. Bare nevner at stort sett alle som er nevnt her (guild wars, runescape, anarcy online osv) er på den listen i tillegg til en drøss andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå