Gå til innhold

Killzone 2 BETA


Trixhead

Anbefalte innlegg

Synd at de fjernet "lean and peak" systemet i multiplayeren, hadde veldig lyst til å prøve det. Må si jeg er veldig imponert over grafikken. Etter å ha skiftet på noen innstillinger under controls (Alternative 2, og høyere sensitivitet), så synes jeg det føles rimelig bra også. Gameplayet er hektiskt og solid og minner litt om Call of Duty 4. Mappene er store og godt designet og likte i alt spillet veldig godt. Og igjen. Fyfaen for en grafikk!!!

 

PS: Når jeg validerte koden i 13.00 tiden i dag spilte jeg en to timer uten nettverksproblemer. Utpå ettermiddagen når jeg skulle spille fikk jeg en feilmelding ( Error-993 etter eller annet). Er sikkert bare midlertidig med andre ord, og ser frem til å spille mere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må takke for linken til betaen fra i formiddag jeg også, fikk key til KZ2 raskt :)

 

Kom raskt inn i game i formiddag, skal prøve igjen nå, sikkert større belastning på kveld, EU serverne iallefall.

 

Ble litt skuffet selv også etter førsteinntrykket, mørkt og grumsete grafikk. Får det ikke helt til å stemme med videoene nei. Får håpe inntrykket bedrer seg.

Lenke til kommentar

Så serveren er der enda :p

Jeg tok jo av Playstation 3 min for over 1 time siden hehe

 

Skal nok hoste i morgen og skal ta kansje bare 10 folk som kan være på serveren så det ikke blir så mye lagg ;)

Og ja grafikken er helt konge, spesielt den mapen du møtes i midten der det er lys og vegger som blir knust i fillebiter. Betaen har veldig destruktive områder for eks " den mapen jeg sa i dette innlegget, er ikke sikker på hva den heter" :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Så serveren er der enda :p

Jeg tok jo av Playstation 3 min for over 1 time siden hehe

 

Skal nok hoste i morgen og skal ta kansje bare 10 folk som kan være på serveren så det ikke blir så mye lagg ;)

Og ja grafikken er helt konge, spesielt den mapen du møtes i midten der det er lys og vegger som blir knust i fillebiter. Betaen har veldig destruktive områder for eks " den mapen jeg sa i dette innlegget, er ikke sikker på hva den heter" :p

 

Jeg joiner om jeg ser serveren. :)

Lenke til kommentar
Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da.

Nå må du slutte å trolle :p Neida, texturene virket litt uskarpe, lyssettingen var good, mens fysikken på folka var litt rare. Skuffende at vannet ikke rører på seg når man skyter i vannet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da.

 

 

tror det har noe med hvor lenge man har vært en gamer,

som f.eks meg som har spilt en god stund, imponerer ikke KZ2 MP meg grafisk.

de destruction effektene så vi i 2001, og Gears 2 gjør det samme.

COD4 har mye bedre teksturer og lys-setting.

så at folk blir imponert av KZ2 slik Betaen ser ut nå, skjønner ikke jeg.

grafikken er bra den, men ikke noe wow, bare anderledes.

mulig folk synes det ser kult ut med tonne vis med blur-effekter de har slengt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...