Gå til innhold

Ser etter ett godt spill med knall historie og en smule action :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Imponert at du faktiskt spillt system shock 2,skremte vannet av meg,creepy gitt ;)

 

Joa enig i at no ones lives for ever virker vel mye james bond inspirert til tider.

 

Appropå OB, ta en tur på tesnexus->tweaks eller noe,finnes en del som skrur ned grafikk der..

kan nok ta en stund å bla igenom tingan der men det finnes.

(med den pc´n skulle du kunne kjøre det som smurt,egentlig)

 

 

Ja kjører jo spill som Half Life Ep 2 (motoren er jo bra men er jo mye nyere spill). World in Conflict, Two Worlds og flere spill som krever minst like mye og mer av pcen enn oblivion men virker som det er noe pcen min ikke liker med den grafikkmotoren. Har jo reinnstalert og patcha og alt sånnt.

Endret av Amaru
Lenke til kommentar
Begge disse er nettspill uten noen spesielt historie? takk for tips uansett :)

Nei !'

 

Fuel of War er et Singel player spill med god historie, gameplay og grafikk, men man kan også spille multiplayer med det over nettet.

Når du kommer til slutten av spillet så klør det i fingrene etter å finne ut resten av historien, åssen utviklingen går videre, men det får man jo ikke med mindre det kommer en 2'er da.

 

I EVE online er det på en måte ikke noe historie, iværtfall ikke en forhåndssbestemt en, da det er spillere som former den, spillet utvikler seg rundt spillerne som spiller som er politikere som former univærset og andre ledere, ingen vet åssen EVE ender :p

 

Er et Sci-Fi spill.

Lenke til kommentar
Jada dere trenger ikke slakte Crysis forslaget 3-4 ganger da :p

 

Jeg har vært på nippet til å kjøper Neverwinter Nights 2 ett par ganger ja, ser jo ut som ett bra spill men hva minner det om? er det mer som Dungeon Siege eller Oblivion?

 

NWN 2 er egentlig nærmere Baldur's Gate 1 og 2. Du har en knallbra historie, et hav av valgmuligheter, et stort kart som du kan utforske ettersom du låser opp steder å dra til gjennom historien, masse karakterer du kan snakke med hvor du kan velge mellom mange svaralternativer, du har opp til 3 NPC'er som du enten kan la gjøre som de vil eller du kan kontrollere dem direkte som i BG 1 og 2.

 

Jeg kan anbefale det. Du burde spille gjennom NWN 1 og først da hvis du ikke er så pirkete på grafikk, når det gjelder grafikk så har i hvertfall magien god grafikk i enern. De eneste forskjellene mellom NWN 1 og 2 er grafikken, historien, D&D reglene ( 1'ern bruker D&D 3.0 Edition mens 2'ern bruker D&D 3.5 Edition) og i 1'ern kan du ikke kontrollere NPCene direkte.

 

Men det som gjøre disse spille enda bedre er at spillet har den muligheten at man kan lage sine egne historier og verdener. Så ved å gå online med dem kan du velge i mellom massevis av privatlagde serververdener. Det blir som et MMO hvor spillerne selv har laget sine egne verdener å spille i! :thumbup:

 

EDIT: Og det er selvfølgelig helt gratis å spille online. Du trenger bare kjøpe spillet! :)

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar

Hei!

har du spilt Tom Clancy's Rainbow Six vegas 2? På story mode er det helt sinnsykt god story mener jeg, ihvertfall hvis du følger med. :) Litt klisje, men det går jo. Dessuten har den poeng system og rewards, tro meg, du blir fort hekta! :p jeg gjorde ihvertfall det. har spilt i 3 mnd snart nesten hver dag. :)

Lenke til kommentar
Ja kjører jo spill som Half Life Ep 2 (motoren er jo bra men er jo mye nyere spill). World in Conflict, Two Worlds og flere spill som krever minst like mye og mer av pcen enn oblivion men virker som det er noe pcen min ikke liker med den grafikkmotoren. Har jo reinnstalert og patcha og alt sånnt.

 

Ehm håper man treffer med quote nå,ehmm.

En ting når du reinstallerer er at du sletter oblivion.ini fila i dokument-mappa,ikke den i programfiles mappa,gjør ikke stort hvis du gjør det men, da lager oblivion ny *.ini fil og det kan løse problemet ditt, kan være vanskelig å ha savegames liggandes og,så slett ev slike og.Hvis dette ikke virker så søk etter streamline, og kik på texturepacks med redusert oppløsing, er noen uofficielle patcher ute men jeg har ikke brukt dem,min OB funker så.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...