Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Noen som har brukt phoenix for å flashe telefonen slik det var oppgitt i en post ovenfor her, er som sagt litt skeptisk :)

 

Til dere som har flashet telefonen: Jeg lastet ned phoenix-programmet i den linken som ble postet her. Den gir tslag på min antivirus-scan. Noen som har erfarign med at alt er safe med fremgangsmåetn som ble postet på det forumet?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ordrebekreftelse elprice.no

 

Takk for din bestilling

 

Vi har mottatt din bestilling og ber deg kontrollere opplysningene nedenfor.

Dersom noe ikke stemmer, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon 05007.

 

 

Varer

1 Nokia 5800 Tube Rød Netcomlåst (NO5800RNL) kr 1 299,00

1 + YoungTalk () kr 1 299,00

 

 

Jaaa...Det er flott..Når kom egentlig 5800 ut i Norge? Har på følelsen at jeg kanskje er litt etter, når det gjelder kjøp av denne telefonen x]

Lenke til kommentar
Ordrebekreftelse elprice.no

 

Takk for din bestilling

 

Vi har mottatt din bestilling og ber deg kontrollere opplysningene nedenfor.

Dersom noe ikke stemmer, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon 05007.

 

 

Varer

1 Nokia 5800 Tube Rød Netcomlåst (NO5800RNL) kr 1 299,00

1 + YoungTalk () kr 1 299,00

 

 

Jaaa...Det er flott..Når kom egentlig 5800 ut i Norge? Har på følelsen at jeg kanskje er litt etter, når det gjelder kjøp av denne telefonen x]

 

Lanseringen var i Norge på slutten av fjoråret, men normal tilgjengelig kom ikke før februar i år.

Lenke til kommentar

Jeg var innom NOKIA-butikken på Oslo S. i dag, og spurte etter folie til å beskytte skjermen

Det hadde de ikke, og de kom heller ikke til å få det.

Grunnen? Limet til folien kunne visstnok skade skjermen!

 

Stemmer dette?

 

Kan alt lim skade skjermen, eller finnes det gode produkter der ute?

 

Og en ting til.

Jeg vil bruke GPS i bilen. Hvilken bilholder anbefales?

NOKIA-butikkens alternativ hadde den offisielle NOKIA-logoen, men den så veldig universell og klumpete ut. Og den kostet nærmere 700 kroner inkludert billader.

Lenke til kommentar
Jeg var innom NOKIA-butikken ...

Jeg har ZAGG invisibleSHIELD på min, hadde på hele telefonen, men har tatt av alt utenom på skjermen. Ingen merker eller kliss på deksler iallefall.

 

Bil holder kommer vel på det samme hvilket merke, forskjellen er vel bygge kvalitet. Så lengde det ikke er av stål og dekker GPS antenne er det vel et fett.

 

@becks23

Zedge.net

Forumet på dailymobile.se ligger det vist en del, du må lage deg bruker ofr og laste ned.

eller søk på google etter layout/thems nokia 5800

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med telefonen min.

Jeg får ikke koblet den opp med verken ovi suite eller pc suite.

Pc'en finner ikke mobilen. Noen som vet hva som er feil?

 

 

Samme problem som jeg hadde på min.. Den måtte på verksted - det tok nesten tre uker.

 

 

Kjøpte den for et par dager siden. Mulig at jeg slipper å sende den på verksted, og heller få en ny?

Endret av Jariz
Lenke til kommentar
Jeg har et problem med telefonen min.

Jeg får ikke koblet den opp med verken ovi suite eller pc suite.

Pc'en finner ikke mobilen. Noen som vet hva som er feil?

 

Samme problem som jeg hadde på min.. Den måtte på verksted - det tok nesten tre uker.

 

Jeg får ikke koblet opp min heller mot noen av "suitesene", dvs. kommer av og til opp en liten stund før alt krasjer. Tipper det er noe driverproblemer, men jeg får koblet telefonen min opp i "masselagringsmodus" og det er i grunn det eneste jeg har behov for (får da opp mobilen som en egen stasjon på PCen så du kan overføre filer osv.)

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med telefonen min.

Jeg får ikke koblet den opp med verken ovi suite eller pc suite.

Pc'en finner ikke mobilen. Noen som vet hva som er feil?

Jeg hadde også dette problemet. Slettet Ovi, og reinstallerte PC Suite,

Soft-(*#7380#) eller hard-reset(*#7370#)(husker ikke helt) på mobilen. (husk backup)

 

Har ikke prøvd Ovi igjen men PC Suite fungerer greit.

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke brukt Ovi Suite eller PC Suite, men kun i Windows 7 RC1. Alt funker som det skal i Windows XP. Windows 7 finner ikke drivere for MTP og forbindelsen til tlf faller derfor ut hele tiden slik at det ikke går an å overføre filer/sjekke oppdateringer etc i PC Suite Mode. Har søkt litt på nettet og funnet at andre også har samme problem. Noen har løst det med å ta ut minnekort og formatere det. Andre har gjort register endringer. Har ikke selv klart å få til dette. Hvis noen har klart å finne ut av problemet med å finne MTP drivere så setter jeg pris på en tilbakemelding på det. Vil nødig sende inn tlf for reperasjon. Setter du tlf i Masselagringsmode så finner pc tlf og du kan overføre filer direkte til minnekort, men ikke via Ovi eller PC Suite. Du kan derfor ikke sjekke etter firmwareoppdateringer i Masselagringsmode så vidt jeg forstår.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med telefonen min.

Jeg får ikke koblet den opp med verken ovi suite eller pc suite.

Pc'en finner ikke mobilen. Noen som vet hva som er feil?

Jeg hadde også dette problemet. Slettet Ovi, og reinstallerte PC Suite,

Soft-(*#7380#) eller hard-reset(*#7370#)(husker ikke helt) på mobilen. (husk backup)

 

Har ikke prøvd Ovi igjen men PC Suite fungerer greit.

 

Tusen takk! Nå fungerte det :D

Lenke til kommentar
Når kom egentlig 5800 ut i Norge? Har på følelsen at jeg kanskje er litt etter, når det gjelder kjøp av denne telefonen x]

 

Du kan hvertfall glede deg.. har hatt min et par dager nå og er helt SYKT FORNØYD, helt GENIAL telefon, iphone kan gå å legge seg :p

Ah det er flott. Var svært opptatt med å ha det beste i mine yngre dager, men nå blir det mer mobilkjøp etter behov. Så får håpe den oppfyller mine krav, noe jeg er ganske så sikker på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...