Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan restarte man nokia 5800 Xpressmusic? Grunnen er at jeg skulle legge in musikk på mobilen så slette jeg all musikken først også mappen som den lå i. så lastet jeg inn ny musikk men da jeg skulle se om det hadde kommet inn på mobilen så hva alt det gamle jeg slette der men ikke det nye og jeg kunne ikke høre på det gamle heller :S vet dere hvorfor?

 

Hadde samme "problemet" jeg og men kom på at det var svart på tidligere :)

 

Du må bare oppdatere musikkbiblioteket gå inn i musikkbiblioteket (men ikke inn på album el artister eller de andre linkene) "valg" - "oppdater bibliotek"

 

:)

Lenke til kommentar
Hvordan restarte man nokia 5800 Xpressmusic? Grunnen er at jeg skulle legge in musikk på mobilen så slette jeg all musikken først også mappen som den lå i. så lastet jeg inn ny musikk men da jeg skulle se om det hadde kommet inn på mobilen så hva alt det gamle jeg slette der men ikke det nye og jeg kunne ikke høre på det gamle heller :S vet dere hvorfor?

 

Hadde samme "problemet" jeg og men kom på at det var svart på tidligere :)

 

Du må bare oppdatere musikkbiblioteket gå inn i musikkbiblioteket (men ikke inn på album el artister eller de andre linkene) "valg" - "oppdater bibliotek"

 

:)

Takk det funket :D

Lenke til kommentar

Noen som vet om en nettleser som fungerer utmerket? Ser at Opera ikke har kommet med en som støtter telefonen enda... Og en divX spiller. Prøvde en, men den var ikke kombitabel med telefonen for å si det sånn :p Fikk ikke til å trykke på noe.

 

Flere enn meg som bestilte den her når tele2 hadde supertilbud, og fortsatt ikke fått den? Utrolig irriterende når de skrev at de hadde den på lager

Jeg fikk den på tirsdagen uken ettter :)

Lenke til kommentar
hei :D Noen som vet hvor man laster ned spill og applikasjoner sånn som f.eks appstore på iphone? gjerne en side med gratis spill. OG er det noen som vet et sted man kan laste ned sånn aksje oversikt som på iphone?? takk :thumbup:
kan noen være snille å sende en link eller?? Det hadde vært fint :D

 

Denne siden skal åpne ganske snart: store.ovi.com

 

den skal bli det samme som Appstore til iphone.

Lenke til kommentar
Hvor er det billigste å kjøpe telefonen? Tenker da på abonnement. Da billigst på sikt, samt månedspris.

 

 

Tja, hos Netcom får du den til 199 med flexi. Hos Ucan2 999. Denne jeg har selv, da ringer du gratis til de fleste...

Lenke til kommentar
Ah, det er flott! Tror jeg satser på denne telefonen. Har lest igjennom på Tek.no, og kan igrunn ikke se noe minus på den, etter mitt behov. Fyller mine krav. Kanskje noe små pirk her og der, men det vil det alltid bli. :)

Kjøp billig ripebeskyttelse fra skalshop.se, har hatt min i flere måneder nå, har forsatt ikke hatt behov for å bytte film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...