Gå til innhold

På tide å prøve LittleBigPlanet!


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altso... Jeg kjøpte spillet nå. Er det bare at man skal hoppe å dille over alt? 0 poeng med spillet, historie? konkuranse?motivasjon til å gjøre noe??

 

Histrorie: Er en historie i spillet, er kanskje litt vag, men den er der. Men den er veldig enkel og er ment for alle. Men skjønner deg litt om du er av den typen som må ha en gripende historie for å friste deg.

 

konkurranse: øhhh her bommer du totalt? Konkurranse? Vel, jeg kommer ca på 10000-20000 plass etter første gjennomspilling av historie brettene, noen ganger 50000-60000 plass. Burde være konkurranse nok å forsøke å komme inn på topp 100. Eller du kan sjekke ut hvordan vennene dine gjør det på de forskjellige banene, kanskje prøve å slå de? Spille sammen med dem for å se hvem som er den flinkeste? Forsøke å få 100% på alle banene? finne alle kulene, klistremerkene og andre premier og alle hemmelige rom.

 

Ellers er det vel ca 100 000 usermade brett der ute, suger dem alle sammen så kan du vel vise folk hvordan det skal gjøres? lag brett selv!

 

Nei finner man ikke noe å gjøre i dette spillet er det bare en ting å gjøre. Selg det, du er ikke verdig :p

Lenke til kommentar

Har hatt noen søskenbarn innom som var 10-12 år, som stor koste seg med spillet, men har også hatt et par kamerater over som er i alderen 22-25 som også elsket spillet og smilte fra start til slutt. ;) Så jeg vil si at aldersgruppen er ganske stor, nesten hvem som helst kan vel egentlig prøve seg.

Endret av HaueR
Lenke til kommentar
Ellers fikk jeg utrolig god hjelp av, håper jeg husker rett, GloMS, på ett av de siste brettene med onkel jalapeno :p Plages litt for å få med meg så mye som mulig i brettet, og manglet selvfølgelig alle klistremerkene for å låse opp ting og tang. Men der kom plutselig gloMS og reddet kvelden. Han hadde dem alle og vi klarte 92% på banen ;)

 

Takk for hjelpe! Få deg headsett så er det enklere, å skrive meldinger tar for lang tid ;)

 

Var hyggelig å spille med deg :) vi får kjøre gjennom litt andre baner en dag også, mangler en del på brettene etter jalapeno.. Forhåpentligvis får jeg skaffet meg det headsettet iløpet av nærmeste framtid også, så da blir jo alt litt enklere ;)

Endret av frisken
Lenke til kommentar
ok, takk, jeg er 17 år og vurderer å kjøpe det, men er redd jeg er i elste laget, men så ser jeg alle de mangdene med positive kommentarer om spillet så får vel prøve det :D

 

Jeg er 26 .... LittleBigPlanet interesserer alle aldersgrupper.

 

 

26 jeg også. glede meg som et barn til og få prøvd spillet om 2 dager- vært på sjøen og sitti og lest reviews. forum og sett på you-tube. endelig skal d bli min tur !! :p

Endret av Trollpeis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...