Gå til innhold

Fable 2 has gone gold!

Mountain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satser det ikke blir utsolgt i butikkene med en gang, så jeg kjøper det der. ;)

Hva slags versjon av spillet har du bestilt, vet jeg har lest en plass at det skal komme collector edition eller noge lignende?

Skrevet

Tror Fable 2 kan bli bra! :) Har egentlig aldri sett noe på det siden jeg ikke har hatt 360, men kjøpte meg en her om dagen, så må vel lese litt om det. Blir vanskelig å velge hvilke spill man skal kjøpe i oktober/november. Er jo så sinnsykt mye bra som kommer! Regner med Fable 2 blir kjøpt uansett, men om det blir på release eller senere vet jeg ikke.

Skrevet

Gleder meg skikkelig nå! Oktober blir en god, men forvirrende måned. Har forhåndbestilt både Fable 2, Fallout 3 og Saints Row 2 (alle i CE), så det er mulig det blir lite søvn nesten måned :p

Må si jeg gleder meg mest til Fable 2.

Skrevet

Er det eit spel eg verkeleg håper leverer så er det Fable 2. Men med nedturen til Fable 1 friskt i minnet så avventar eg. Men blir nok kjøp til slutt. :)

Skrevet (endret)
Yay, dette blir gøy.

Håper gutten ikke blir så stygg som i enern.

Det blir vel også mulig å velge kjønn nå i Fable 2?

Endret av Narrie
Skrevet

De videoene jeg har sett fra Fable 2 gameplay så langt virker veldig lovende for min del, jeg simpelten elsker omgivelsene og fargene.

Vet det første jeg kommer til å gjøre når jeg får spillet er å stikke og drepe familien til en kompis (og få experience for de).

Skrevet
De videoene jeg har sett fra Fable 2 gameplay så langt virker veldig lovende for min del, jeg simpelten elsker omgivelsene og fargene.

Vet det første jeg kommer til å gjøre når jeg får spillet er å stikke og drepe familien til en kompis (og få experience for de).

Måtte si jeg lo litt av den, spesielt ettersom det kan tolkes som at du har planer om å gjøre det utenfor spillet :p.

Men ja jeg gleder meg til å spille Co-op. Blir sikkert utrolig gøy.

Skrevet

Håper spillet blir veldig bra, likte enern veldig godt i hvertfall. Håper bare ikke at spillet føles som Fable med next-gen grafikk, da blir i hvertfall jeg litt skuffet! Ber om en bedre historie enn enern + varierte quests og side-quests!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...