Gå til innhold

Detaljer om nytt Delta Force (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne serien begynte å falme etter Delta Force 2. Hvis jeg skal igjen skal få tro på disse spillene må Novalogic ta seg litt i nakken og utgi noe som ikke minner om et lavbudsjettspill.

Sant, sant, eller, jeg synes vel egentlig den begynte å falme fra og med 2-eren. Fy flate så fett DF1 var, og jeg ble så sur når alle skulle spille barnslige dritt-CS i stedet. Grafikken var kanskje primitiv, men teknikken fungerte så det grein etter. Tror ikke jeg følte meg like ute i naturen igjen før Crysis kom ut.

Lenke til kommentar

"200 online høres bra ut"

 

Kan ikke si meg enig i det hele tatt. Dersom kjøretøy attpåtil brukes betyr dette massiv camping, kaos og verdiløs handling, likt mange andre spill på markedet - bare i større skala.

Novalogic tar med dette samme steget som de gjorde fra BHD til JO - bare lengre, og gjør en god serie enda mindre spillbart.

Det som gjorde DF-serien så genial var intens og rask action, tette men dynamiske kart men likevel muligheter for varierte måter å spille på.

Lenke til kommentar

vel jeg vil nok sette pris på mer saktferdige taktikker.

 

har rett og slett ikke sans for zerg-rush, som en så ofte ser i spill rett og slett fordi folk er tilbake med full helse sekunder etter at en "døde" sist...

 

og siden en kan løpe rett mot en maskingeværpost og ha oppunder 50% sjanse for å faktisk komme fram og ta over stedet, så blir ting mildt sagt "uvirkelig". får meg til å tenke på rocketjump-baletten fra TF2...

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...