Gå til innhold

Vanguard Trial ute


Anbefalte innlegg

Paster det jeg posta fra Battlefield.no;

 

http://vanguard.station.sony.com/isleofdawn/

 

Stikkord for VG;

 

- 3 store kontinenter (4 med isle of dawn)

- Ingen instansiering - Ser du et sted kan du som regel gå dit. Hver "chunk" er 2km og du opplever bare en kort load tid på 1-2 sec når du går over til en annen zone

- 19 raser - 15 klasser (4 archetypes; Defensive fighters, Offensive fighters, healers, spellcasters)

- 3 forskjellige "spherer"; Adventuring, Diplomacy, Crafting. Hver "sphere" er uavhenging av de andre og det er fult mulig å være lvl 1 adventurer og lvl 30 crafter f.eks Makslvl i hver sphere er 50

 

Kan nevnes at SoE har brukt de to siste åra til å fikse bugs og balangsere klasser o.l. Vanguard er milevis fra slik det var ved release. I siste gameupdate alene var det 2500 bug fikses.

 

Isle of Dawn

The Isle of Dawn was separated from the continent of Kojan during the cataclysm. A village of battle hardened humans and a band of zealot hobgoblins have warred against each other for centuries on the Isle. Their mutual hatred for one another runs deep and even now they are locked in an ongoing struggle. Recently though, increasing numbers of ulvari have begun to surface on the island - much to the dismay of both the humans and the hobgoblins.

 

Weakened by their perpetual war, the humans aren't able to capably defend themselves. Even now, their villages burn as they frantically seek aid. The isle is in desperate need of heroes.

 

The Isle of Dawn is now available for new characters!

When creating a new character, you will now be presented with two options for your starting location. The Isle of Dawn will be one option, and the other option will be your selected Race's standard starting area.

PVP, Exchange Brokers, Death experience and tombstones are turned off on the Isle of Dawn.

Player levels have been capped at 10 on the Isle.

 

Par filmer av Vanguard for de som er interresert;

 

Hva som har skjedd siden Fan Fair 07;

http://www.wegame.com/watch/See_What_You_v...ga_of_Heroes_2/

 

Isle of Dawn;

http://www.wegame.com/watch/In_The_Works_V...ga_of_Heroes_2/

 

Hvis noen velger å spille Vanguard videre fra trial så anbefaler jeg og starte på Sartok (FFA PVP), er ikke skikkelig MMO uten PVP ;)

 

Screens;

 

ScreenShot_00100.jpg

ScreenShot_00065.jpg

ScreenShot_00132.jpg

screenshot00040jg2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må nesten drive med diplomacy for å få med historien. Noe jeg aldri prøvde skikkelig. Synes det questet var koselig Neppe, questene er ikke noe verre i vg enn i andre mmorpg. Før level 20 er spillet ganske dødt, men de har fått en liten population boost etter gratis måneden i sommer. Synd at de fikk en så dårlig start og at det er flere 100tusen spillere som aldri vil gi spillet en sjanse pga dårlig release.

Lenke til kommentar

synes selv det er et ganske så godt spill, har mye klassike mmo elementer, death penaltien synes jeg er helt perfekt.

 

håper med denne "re-lanseringen" at spillet endelig får den omtalen det faktisk fortjener.

 

ja spillet ble sluppet alt for tidlig i fjor, desverre så har det gitt det et dårlig stempel.

 

da det kom ut fortjente det kritikken, men strengt tatt nå er det nok et spill jeg vil si har kommet seg veldig.

 

skulle jeg anbefale et spill nå så ville jeg nevnt det sammen med mine andre mmo favoritter, EQ2, Lotro, og forhåpentligvis WAR, har ikke fått testa det ennå.

 

men hell og lykke til SOE, de kommer til å trenge det.

Lenke til kommentar
Er ikke så alt for lenge siden jeg prøvde Vanguard. Det er dødt og dritt fortsatt. Beklager uttrykker, men når jeg får questen om å gå å klappe en rosa ku, da blir jeg småfrustrert.

 

Hehe, det questet der er bare morsomt da. Litt humor skader ingen :) Ville ikke si at spillet akkuratt er dødt. På Sartok (pvp) så er det litt færre folk, men det er ganske grei population på PVE serverene. Uansett så er verdenen i Vanguard så uendelig mye større en Wow, aoc at det kan vel virke litt dødt, selm om det ikke er det.

 

Med 19 forskjellige newbie zoner (elns) så sier det seg selv at folk ikke samler seg før rundt lvl 15-20 på de mer populære questestedene (skawlra, skrillen, cis, rotk etc etc). Rundt lvl 20 er også da grouping begynner å bli "viktig" (ihvertfall hvis du vil ha litt greit gear.) går ellers fint å solo`e til 50, men synes det blir fort kjedelig selv.

 

Håper folk som spilte VG ved release tar seg en tur inn i trialen og sjekker hvordan det ligger ann nå. Er så mange ting som har blitt gjort med spillet siden release at det fortjener en sjangse til :)

 

Kan legge til at Vanguard har en stor RAID sone kalt Ancient Port Warehouse. Er også endel overland raid mobs, og så er det mulig å få permant griffin eller wyvern (flying mount). Første er ganske vanskelig group content mens Vywern er fra raid.

Endret av Unix
Lenke til kommentar

Vel ... Jeg er en av dem som godtroende lot meg lokke til å ta turen tilbake til Vanguard-universet, mekket meg en high elf og dro ut på eventyr med spellbooken på innerlomma. Forventningene var faktisk ganske høye, for det var så mye som var lovende med Vanguard, ikke minst crafting-systemet som slik jeg ser det overgikk alt jeg inntil da hadde sett, og nå hadde de jo til og med utbedret det eksisterende. Joda, tenkte jeg da jeg la på sprang for å løse mine første oppdrag, nå skal jeg kose meg. Jeg tror jeg kom til level 5 før jeg begynte å føle meg ensom ... Jeg hadde ikke sett en eneste annen spiller. Level 6, 7, 8, 9 og 10 ... Ikke et eneste lite vesen. Dermed endte min karriere i dette universet nok en gang og jeg la ut på nye eventyren denne gangen under fanen merket "WAR".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...