Gå til innhold

Hvor er Crysis warhead? :O

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Panic! XD haha.. neida.. men ehh .. hvor er crysis warhead? :( vil ha det..

Får snart 4870x2! ''Å da skal det bli Hett skal æ si dæ''.. XD

men jeg ser ikke crysis på prisguide eller i noen butikker enda.. skulle det ikke komme ut i dag?

Kjenne jeg blir litt lei mæ :p

Endret av nipton
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Kjøpte Crysis Completepack på Steam... men skal eg ikkje få valget om å forhåndslaste det ned da?

Den driver å laster ned Crysis da...

Deler disse 2 spela noken filer kanskje, slik at man slepp å laste ned så masse til Warhead?

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Absolutt Spill fikk spillet inn i dag, og er nå sendt til meg. :) Og nei, fiendene tåler mye mindre i Warhead (Ifølge diverse forum).

Endret av medlem-105082
Skrevet
Absolutt Spill fikk spillet inn i dag, og er nå sendt til meg. :) Og nei, fiendene tåler mye mindre i Warhead (Ifølge diverse forum).

samme her ;) får spillet imorgen tror jeg.

Skrevet

Wohoo. Da skal det anskaffes. Lurte fordi jeg har nettop kjøpt meg laptop og solgt den stasjonære. Laptopen har en 2.0GHz Dualcore og et 9600m GT. Basert på de spillene jeg spillte på Den stasjonære som jeg også har spillt på den bærbare så kan jeg si at jeg kommer til å kjøre Warhead ganske greit. :) Takker.

Skrevet
Er det mindre resurskrevende denne gangen?

Spilte det ferdig på onsdag, og kan bekrefte at det er mindre ressurskrevende. Ikke bare det, det ser lekrere ut også synes jeg. Så bedre flyt med bedre grafikk. :)

Skrevet

Acer Aspire 5930g, Zeitgeist? ;) Kjører ihvertfall masseffect på max på 1280x800 oppløsning, noe jeg er veldig fornøyd med. Håper dette går greit og, ikke max kanskje men ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...