Gå til innhold

Den store Pure tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan bruker man det spesiale trikset når man får stjerne som nr4 der i høyre nede hjørne? :hmm:

Har lurt på dette en stund selv....

Fant det ut :D Du må holde inne A og Q samtidig også trykke på en piltast, hver piltast her eget triks, husk å gjør dette når det er et LANGT hopp siden det tar lang tid å utføre.

OG et tips for å få best mulig hopp med preload, er å holde preload knappen inne noen sekunder før hoppet også slippe rett før stupet, da hopper man HØYT...

Kort film og et bilde jeg tok av et special tricks:

 

torpedo.gif

 

post-79212-1222609299_thumb.jpg

 

Nå skal det spilles :thumbup:

Kult! Har du det på pc? Hvor fikk du tak i det?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=369922

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg Pure.. Men når jeg spiller, så kommer det ingen fører... Det er noe dritt! Jeg har oppdatert sjermkortet fra nVidia, men det funka ikke! Noen som kan hjelpe?

 

Hvor har du oppdatert det hen? Gjennom den ræva updaten windows har, eller på Nvidia.com? Denne er ihvertfall den abselutt nyeste.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg Pure.. Men når jeg spiller, så kommer det ingen fører... Det er noe dritt! Jeg har oppdatert sjermkortet fra nVidia, men det funka ikke! Noen som kan hjelpe?

 

Hvor har du oppdatert det hen? Gjennom den ræva updaten windows har, eller på Nvidia.com? Denne er ihvertfall den abselutt nyeste.

Jeg tok den fra nVidias hjemmeside. Ja, det er den nye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...