Gå til innhold

Test: Cresyn C750e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes ikke så mye om denne testen..

Dere skrev veldig mye om en ganske standard IEM-design, og hvor mye den isolerer osv., men veldig lite om lyden.. Gjerne dratt noen flere sammenlikninger. Hvordan står disse imot f eks. et standard Sony IEM-par til 350kr?

Dere burde kanskje testet dem opp mot Head-Direct RE2, koster 100$ fra produsenten, og jeg er kjempefornøyd :)

Skrevet
Så slett ikke dumme ut! Er minijack pluggen av en slik fasong at man kan bruke dem med 1. gen iPhone?

*ebay neste*

Ja, ifølge Amazon så er de det.

Skrevet
Syntes ikke så mye om denne testen..

Dere skrev veldig mye om en ganske standard IEM-design, og hvor mye den isolerer osv., men veldig lite om lyden.. Gjerne dratt noen flere sammenlikninger. Hvordan står disse imot f eks. et standard Sony IEM-par til 350kr?

Dere burde kanskje testet dem opp mot Head-Direct RE2, koster 100$ fra produsenten, og jeg er kjempefornøyd :)

Nå har vel ikke Amobil spesialisert seg på hodetelefoner, så det er sikkert grenser for hvor avanserte de kan bli i anmeldelsene.

Skrevet
Så ikke så dumme ut disse nei! Når og hvor vil disse komme ut i butikkene?

godt spm....ikke hjemmesidene til produsenten sa noe...

Megastorehar desse pluggane til sals, som bestillingsvare, med antatt leveringstid 7-10 dagar. Pris 449kr. :)

Skrevet

Hm, lurer på hvordan bassen er sammenlignet med Creative EP630. Sistnevnte har god bass, men desverre mistet jeg lyden på disse ørepluggene i helgen, så nå er jeg på jakt etter nye. Uansett, hører på musikk med en del bass, ikke nødvendigvis "høy" bass, men mye.

På EP630 var det ingen problemer med at lyden begynte å skurre uansett hva slags musikk jeg hørte på.

Skrevet

Correct me if I'm wrong, men er ikke IEM forskjellig fra earbuds/in-ear headphones?

IEMs er jo ofte tilpasset den enkelte brukers øregang og brukes av lydteknikere og artister, mens earbuds er ørepropper for 'mannen i gata'.

Skrevet
In ear monitor. Det betyr ikke at det er formet til øregangen din eller noe, det er en lydmonitor, en høyttaler. Inni øret. IEM. :p

Lette det opp på wikipedia, men disse to artiklene er litt motstridende:

http://en.wikipedia.org/wiki/In_ear_monitors

http://en.wikipedia.org/wiki/Canalphones#Canalphones

Den første snakker om teknisk utstyr for artister og lydteknikere, mens den andre bruker canalphones og IEM om hverandre som om det var den samme greia.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...