Gå til innhold

Wotlk Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper Mix Santo Video i Kristiansund har et par collectors, så møter opp på nattåpent i god tid og håper på det beste. Stoler ikke på Posten!... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som har mottat collector's edition? Spesielt interresert om noen har fått fra platekompaniet.

Endret av Leifi93
Skrevet

Ser ikke ut som om jeg får min :thumbdown: Elkjøp har ikke sendt meg noen sendingsbekreftelse så jeg skal ringe de idag og høre hvordan ståa er.

EDIT! NEVERMIND! Fikk faktisk melding just nu om at den er kommet på posten :D!!!!

Skrevet (endret)

Fikk bestilt meg en fra gamezone , de hadde 20 igjen på lager når jeg bestilte. Kan hende de har et par enda.

Edit: Tror bare de hadde forhåndbestilling på Normal versjonen , ikke CE. Er nok derfor de hadde noen igjen.

Endret av frentix
Skrevet
fått Wotlk collectors edition fra platekompaniet nå :D

satan, heldig. ingenting fra platekompaniet her :/

Min ble sendt mandag men fortsatt ikke fremme. Latterlig at de sender som brevpost og ikke pakke.

Skrevet

Fikk du den i postkassen eller måtte den hentes på et postkontor? Forresten, fikk du trackingnummer?

Fikk han den i postkassa måtte postkassa vært "Gigantique" (hahaha haris pilton referanse :ph34r: )

Skrevet
[..]

Fikk han den i postkassa måtte postkassa vært "Gigantique" (hahaha haris pilton referanse :ph34r: )

OMG! En referanse til en populærkulturell referanse!! :dribble: *venter på at verden skal implodere*

(og at klokka skal bli 4 i samme slengen)

Skrevet

Fikk du den i postkassen eller måtte den hentes på et postkontor? Forresten, fikk du trackingnummer?

vil du ha sendingsnummer sender du en mail til [email protected]

og legger ved ordrenr

Slik jeg fikk mitt :)

Spillet er fortsatt på omlastningsterminal, crappy posten :(

Skrevet

står at den har kommet til posten nå men det er en knapp som heter hente seddel der men når jeg trykker på den er den blank uten om en strekkode og data må det stå noe mer?

Skrevet

Så platekompaniet sender som pakker, og ikke brev? Regna med det var brevsending siden man ikke fikk noe sporingsnr. Så tafatt å ikke oppgi dette i tilfelle. Håper det er sendt som pakke, og er registrert omlastingsterminal, fordi da drar jeg enkelt og greit nedover å henter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...