Skogslik Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 det blir spennende å se hvor mange nettbutikker som failer med å levere wotlk før torsdag... Jeg har en følelse av at det blir skrekkelig mange misfornøyde folk. Har bestilt 3x CE fra megastorenorge.no som jeg håper jeg har på onsdag og 1x fra platekompaniet, men der har jeg ikke store forhåpninger, de sa folk mest sannsynlig ikke fikk det på torsdag, kanskje fredag / mandag. Hæ hvorfor det? eg har bestillt min collecters hos platekompaniet. viss dem fucker opp dette her blir eg forbanna.
Dkdaffy Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 skal si jeg blir rimelig forbanna om jeg ikke får wotlk før mandag...
DirtyBit Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 derfor man kjøper værtfall en retail så ha en CE i erme
raWrz Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 derfor bestiller du på spaceworld og møter opp kl 10 og blir der til kl 12 og kjøper den på natta....
Skogslik Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 (endret) Men om eg kjøper en vanlig edition i tilleg, får eg forttsat utbytte av collecters edition innholdet? som en dragen. Endret 9. november 2008 av Skogslik
Digidice Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Men om eg kjøper en vanlig edition i tilleg, får eg forttsat utbytte av collecters edition innholdet? som en dragen. Lure litt på dette selv, for tror Elkjip er litt trege og sende spillet så blir nok en vanlig versjon i butikk natt til torsdag.
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) fikk mail fra platekompaniet nå om at dem sender ut collecters edition i dag, da bør eg ha den senest torsdag noen som har erfaringer med lerveringstiden dems? Endret 10. november 2008 av Skogslik
Digidice Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 fikk mail fra platekompaniet nå om at dem sender ut collecters edition i dag, da bør eg ha den senest torsdag noen som har erfaringer med lerveringstiden dems? Det er vel posten som styre det, men 2-3 dager er vanlig så om dem sender dem i dag ikke for sent så har du den til onsdag. Blæh noen som har det, vente svar på mail fra elkjøp jeg og håper dem sender ut i dag også.
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 ok høres bra ut angående elkjøp håper eg dem klarer og lever wotlk til dere som har bestillt, age of conan collecters fikk eg en uke etter release fra dem :/
Digidice Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 ok høres bra ut angående elkjøp håper eg dem klarer og lever wotlk til dere som har bestillt, age of conan collecters fikk eg en uke etter release fra dem :/ lol ser ikke for meg elkjøp som noe seriøs spilleleverandør så di tenker vel ikke på at vi stakkere sitter hjemme og vente på spillet. Blir vanlig versjon vist ikke så håper jeg at jeg kan claime pet til CE over på den.
Saint Kalopsia Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 ok høres bra ut angående elkjøp håper eg dem klarer og lever wotlk til dere som har bestillt, age of conan collecters fikk eg en uke etter release fra dem :/ lol ser ikke for meg elkjøp som noe seriøs spilleleverandør så di tenker vel ikke på at vi stakkere sitter hjemme og vente på spillet. Blir vanlig versjon vist ikke så håper jeg at jeg kan claime pet til CE over på den. Det gikk ikke på vanilla wow husker jeg, var flere som spurte om det samme på offisiellet forumet.
E7ite Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 skal si jeg blir rimelig forbanna om jeg ikke får wotlk før mandag... kva faen skal du med wotlk på mandagen-_-? det er liksom 3 dagar før release... Du bør heller vera glad om du får det på onsdagen.
Kuldesjokk Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Mandagen etter release kanskje? Greit det er tidlig på en mandag, men lov å tenke for det om
E7ite Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Mandagen etter release kanskje?Greit det er tidlig på en mandag, men lov å tenke for det om Mulig ja. Men med tanke på at folk vil ha spelet så raskt som mulig her så blir det rart når ein kommer og håper på å få det veka etterpå
Dkdaffy Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Mandagen etter release kanskje?Greit det er tidlig på en mandag, men lov å tenke for det om Mulig ja. Men med tanke på at folk vil ha spelet så raskt som mulig her så blir det rart når ein kommer og håper på å få det veka etterpå Jepp...mandag etter release -_- trodde det var relativt obvious når karen rett over meg også er oppgitt fordi han kanskje ikke fikk før mandag etter release.(les quote) og les posten igjen, jeg håper da ikke jeg får den på mandagen :S ....er nettopp derfor jeg sier jeg blir rimelig forbanna om jeg får den på mandag(aka om jeg ikke får den før mandag /end-teskje-feed-mode) om jeg ikke får den før mandag så har jo alt som kan krype å gå av bekjente lvla til rundt 75 tenker jeg...minst Endret 10. november 2008 av Dkdaffy
Damp Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Var nettop nede på spaceworld (storgata), glad jeg forhåndsbestilte special edition i tide. De fikk visst inn kun 1/3 av det de forventet
Mikkel™ Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Kjøpte på Elkjøp. Får vel i morgen håper jeg
E7ite Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (aka om jeg ikke får den før mandag /end-teskje-feed-mode) om jeg ikke får den før mandag så har jo alt som kan krype å gå av bekjente lvla til rundt 75 tenker jeg...minst Jaja, rant!xD Mandag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå